Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan du/i lave nyt regnskabsprogram til mac?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg, som for 7år siden iværksatte et firma som jeg idag lever af, sidder (som altid) og kigger på finanserne i firmaet. Vi bruger i virksomheden et billigt og meget let program til fakturering. Programmet virker på mac og fx iPhone. Jeg vil bare gerne have et program til mac som fx smart-regnskab.dk, hvor jeg måske kan se en lille analyse og printe regnskaberne. Jeg kan ikke finde et så derfor overvejer jeg meget kraftigt at få et lavet til mine behov. Kan du/i være mig behjælpelig med det?

Tak for interessen og jeg håber at nogle kan hjælpe.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Når du skriver, at du gerne vil se en lille analyse - hvad er det så præcist, du ønsker?

For måske kunne e-conomic være vejen frem. Der kan du i hvert fald eksportere og efterfølgende printe dine regnskaber mv. Du kan også lave rapporter, men om det er det, du mener med analyser - det ved jeg ikke lige.

e-conomic er et online regnskabsprogram, så det fungerer helt fint på mac. Faktisk bruger 14% af vores kunder mac til e-conomic.

Hvis du har lyst, kan du prøve e-conomic gratis i 14 dage. Og hvis ikke det er noget for dig, så håber jeg, at der er andre, der kan hjælpe dig videre Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse,

Mange tak for dit svar. Jeg har set og prøvet e-conomic, men jeg syntes desværre at det simpelthen er alt for dyrt at skulle betale x kr. pr. måned. Jeg ved at programmet er i orden og det har da også nogle smarte funktioner.

Et eksempel: I mit tilfælde har jeg i alt betalt dkk. 499,- for et regnskabsprogram (til pc) siden jeg startede min første virksomhed. Skulle jeg dengang have valgt e-conomic ville jeg idag have betalt ca. dkk. 42.000,-. var jeg blevet mere lykkelig af det? Måske, men i hvert fald ikke nok til at kunne forsvare den kæmpe forskel i prisen.

I andre tilfælde er sikkert rigtig mange super glade for det ellers flotte system og det respekterer jeg. Folkene bag e-conomic gør i alt fald et godt stykke arbejde. 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
man skal altid vælge økonomisystem efter behov, kan økonomisystemet hjælpe dig med at fakturer offentlige kunder, eller hjælpe dig med at holde styr på tilbud, eller sparer dig for alt porto i forbindelse med fakturering ved at sende alt elektronisk ? er det så ikke noget værd, der er mange måde ar ratfærdigører en udgift til et økonomisystem. og e-conomic med deres ca170 kr / md - 300kr/md er ansolut i den billige ende.

men jo du kan da få lavet dit eget og der er sikkert mange der vil hjælpe dig, men vil komme med lidt info, du kommer ikke ret langt for 50k
det vil nok være rimelig let at lave noget af det, men mange funktioner i et økonomisystem er rimelig komplexe, lad os bare tage moms delen.

ok lad os sige at du kommer der til at du laver systemet, koste hvad det vil.
hvad kommer det så til at koste at få en bogholder/revisot til at bruge systemet i forbindelse med revision/review, så det bliver du også nød til at lave udtræk til...

i dag findes der så mange billige / smarte systemer , og hvis du vil ha mobil platform med skal du huske at hosting af den slags også koster penge , lad os sige at du vil drifte det selv koster serverlicensen penge og stømmen alene til at drive det koster let omkring 100kr ?

jeg ville sætte mig ned og kigge på min virksomhed og se hvor du bedst bruger din tid og indsats. istedet for at opfinde den dybe tallarken.. igen

du kan også kigge på http://www.aesiras.dk/ men igen det koster også merer end en engangs fee på 499

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg byggede smart-regnskab og jeg kan godt bygge et MAC baseret regnskabsprogram til dig også.

Har du tænkt dig at sælge det i App store eller er det kun en kopi du er ude efter?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej remydk,

Du må meget gerne kontakte mig på michael@luxclothe.dk.

Så vender jeg tilbage hurtigst muligt.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja, det er noget af en prisforskel. Især hvis du kun har betalt de 499 kr. som et engangsbeløb og ikke har haft andre udgifter til dit regnskabsprogram. Og hvis du ikke har haft brug for flere funktioner, så kan det nok godt opfattes som penge ud af vinduet, hvis du havde købt et program med et hav af muligheder.

Jeg håber, du finder en løsning, du kan bruge. Og hvis du alligevel får brug for nogle flere funktioner, som e-conomic kan tilbyde, så hjælper jeg dig gerne i gang Wink Og mange tak for de pæne ord om e-conomic.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Århus, Midtjylland
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Fra  OleMunksgaard.com Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har købt dette program Accounting on your Mac det lever op til alt hvad jeg har brug for.

Dog ikke til iphone med kun til mac

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)