Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil Cocktailbar får ny side - Hvad siger du til den?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer.

Da Flexbar for godt et år siden startede op kastede jeg bolden op herinde for at få lidt gode råd ifht design, brugervenlighed m.m. Der er sket det, at vi gennem det sidste år har afviklet godt 65 arrangementer. Det er bestået i min bog.

Jeg har derfor fået udviklet en ny side som udelukkende skal henvende sig til erhverv og der er her jeg har brug for et par friske øjne.

Hvad synes du virker/virker ikke. Er der noget der skal ændres?

Jeg sætter stor pris på alt den feedback jeg kan få.

www.corporate-barevent.dk

site titles, meta description samt intern linkbuildning er ikke færdiggjort.

Pft

Lucas

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, kompetent og professionelt. Var jeg Fl Smith ville jeg overveje at bruge jer, var jeg Arnes Auto fra Noerrum snede, ville jeg synes I var for posh.

 

Held og Lykke med det hele

 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker hjemmeside i har..

Her er hvad jeg ville have ændret, hvis det var mig:

1) Bedre beskrivelse på jeres forside hvad i præcis laver og hvad i præcis kan tilbyde til min virksomhed, jeg var nødt til at dykke lidt dybt på siden hvad i præcist lavede. 

2) Fede referencer i har, men hvis i har mindre virksomheder end de andre i nævner under referencer så tag også dem med under referencer, jeg får en opfattelse af at i kun kan klare opgaver til større virksomheder og så er i nok lidt dyre. Hvis i kun har store virksomheder, så skal der bare flere referencer på indenfor de store :-)

3) Få et galleri med de events i har lavet

Det var det jeg kunne finde hurtigt...

PS. Hils Karim fra Troels af ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

fodnoten på siden den er meget svær at læse der er grå tekst oven på sort baggrund vælg en mere lys tekst farve der .

de billeder nederste på siden , de lyse farver de  er svære at læse  på en lys  baggrund så vælg altid farver langt væk fra baggrunden

lav gerne et google maps kort eller andet kort på kontakt siden så man hurtigt ser hvor i holder til , der er sikkert nogle der gerne ønsker et møde med jer omkring deres fest som i sørger for bliver perfekt 

jeg savner flere billeder på siden og jeres virksomhed passer videoer perfekt til så få nogle stykker på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres svar

Som udgangspunkt er jeg med Corporate BarEvent kun interesseret i større danske virksomheder. Så jeg er glad for hvis den lokale tømrer ikke vil bruge dette site. Det er dem Flexbar.dk skal tage sig af, samt private.

Galleri og video er klart noget der skal bruges fremover, jeg mangler dog materiale - men det kommer.

Billeder og tekst - designeren er sat i gang.

Tak for svarene indtil videre.

*Troels, jeg hilser Karim

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Virkelig en flot og meget stilren hjemmeside, som lægger sig i toppen af den målgruppe der søger de events, som i tilbyder.

Som du selv er inde på lidt video og billeder, kunne være perfekt, til at toppe det hele. 

Det eneste som måske mangler, men som nok kunne komme med billeder, er "festen".

Jeres koncept er event og en oplevelse, hvis i kunne få det vist på et billede, eller video, så ville det spille 100%

Tror også markedet er der for det, så god vind!!

Sig til hvis i skal have en stage med jeres logo i, der kan stå og se lækker ud i baren eller på bordet, så andre kan se hvem der har leveret det her!

Mvh. Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

WARNING missing keywords tag

WARNING head title too long (>65 chrs)
head title : Firmaarrangement - Få professionelle
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding Jimmy, det kunne være meget smart med en stage. Det vender jeg lige tilbage på på et senere tidspunkt. MEn ja, det virker som om at billeder og video er det der skal arbejdes med.

Smider et nyt link op når det er gjort :-)

AP

AP:
WARNING missing keywords tag

Det har vidst ingen værdi i google længere.

AP:
WARNING head title too long (>65 chrs)

Det er korrekt at google kun viser 65-70 tegn - men den læser stadig det hele.

Men tak for dit svar.

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Peter.

Det er fedt, at se en dejlig, simpel og stilfuld hjemmeside! Den er nem at navigere rundt i. Jeg har et lille forslag! Jeg synes, det ville være lækkert, hvis I satte a:hover i footeren, til en lysere grå eller hvid farve, så links'ene blev lyst op, når man holdt musen over dem!

Ellers rigtig flot hjemmeside.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)