Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med Aminoer
Jeg kunne godt tænke mig at få en objektiv vurdering af min webshop. Bruger venlighed og design osv ....kan i hjælpe mvh søren fra www.colorstones.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

 

Har siddet og set lidt på siden og den virker ganske brugervenlig.

Måske i kunne overveje følgende:

De genveje i har placeret i toppen, højre side, til armbånd, ædelstene osv. få det til at stå i skrift når man holder musen hen over

Stenene i højre side, virker som om de er til noget, så forsøgte at holde musen hen over for at se om der skete noget. Igen så kunne der stå hvilken sten der er tale om, så det pludseligt blev til en god information, og vejledning hvis man søger lige den slags farve osv.

I har fri fragt, det er en god service, skriv det med stort! Evt. som en slags bonus: Vi betaler fragten!

Der er lidt mangler på forsiden rent tekstmæssigt, jeres OBS i et tidsrum, der mangler noget.

Så er det lidt misvisende, hvis jeg inde under http://colorstones.dk/halskaeder-13/hjerte-halskaede-p5546 gerne vil købe en HALSKÆDE til konen, får jeg så kun vedhænget, eller er det med en halskæde. For i skriver begge dele.

Det kunne give problemer, da jeg ville brokker mig højlydt, hvis ikke jeg fik en halskæde med!!!  Big Smile

Håber det kan bruges!

Jimmy S / Lancelot

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt siden ville jeg ligge i øverste menu da mange sikkert vil lede lidt efter den side mange sider sikkert med spørgsmål før køb og vis skal bruge 2 minutter på finde den side der ligger alle nederste på siden så har man tit mindste kunden for der er tit går folk bare videre vis ikke finder disse info let denne side ville jeg også sætte mit cvr nummer på lige neden under mine adresse info , da der er simpelthen så langt ned til fodnoten siden og ikke alle ser fodnoten på siden og der er ekstremt langt tomrum på kontakt siden før fodnoten så det cvr nummer der skaber tryghed før man handler kommer ikke nok frem på siden mange ser kun kontakt siden især vis den er mere frem på siden

social medier jeg kan ikke se facebook på siden og google plus som også er ved at vinde frem ad de er fordele man kan likes og plus siden og kan dele din side på disse medier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)