Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min indretningsvirksomhed hedde?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg starter egen indretningsvirksomhed ligeså snart navnet er fundet. Men det er svært, synes jeg, og kunne meget godt tænke mig jeres umiddelbare mening. 

Min virksomhed kommer til at yde rådgivning til privat- og erhvervspersoner, som skal indrette fra nyt eller have mere ud af noget allerede eksisterende. Min absolutte styrke er, at jeg er god til at se linier i rummet og derfor ofte tænker alternative tanker ifm indretningen. Hos mig får man ikke en skræddersyet løsning fra Fritz Hansen, men derimod ofte det mere skæve. Det må navnet godt afspejle, samtidig med at mine kunder selvfølgelig ikke skal være i tvivl om, at jeg er seriøs.

Jeg overvejer følgende:

SpaceCreate

RUMvæsen

KontraKanon

Jeg vil sætte stor pris på jeres uforbeholdne mening.

Venligst, Katrine

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Makeup By Zaneta K Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj hvorfor ikke bare smide crative thinking by xxx dit navn .. jo mere simpelt logo jo bedre vil man kunne huske det :)

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil ramme det skæve synes jeg klart at du skal vælge RUMvæsen :)

Hvad koster det at blive rådgivet? Jeg står og skal flytte den 15-9 i kollegielejlighed og vil gerne have plads til det hele, samtidig med at det ikke må fylde noget.

Har du en hjemmeside man kan se?

Malthe

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de tre stemmer jeg helt sikkert også på RUMvæsen ud fra den beskrivelse, du har givet.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Af de 3 overstående forslag er jeg også stor tilhænger af RUMvæsen. 

RumKat kunne måske også være en lidt anden drejning af det. Men om den er for skæv ved jeg ikke. :-)

Held og lykke med projektet.

Med de bedste hilsner

Mads

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

katrinchen08:
Jeg vil sætte stor pris på jeres uforbeholdne mening.

Min uforbeholdne mening er, at jeg aldrig ville tage kontakt til et firma, medmindre jeg havde fået det anbefalet af nogle jeg kender, som hedder RUMvæsen. Det bliver i mine øre lidt for 'aLt 4 KrEaTiVt' agtigt.

Jeg sad og legede lidt med nogle af de ord omkring det du laver, og kom frem til et navn jeg synes er seriøst, samtidig med, at det fortæller lidt om hvad du tilbyder :

INNER = indre / indvendig
SENSE = forstand / sans

INNERSENSE.dk BY Katrine Xxxx

Det synes jeg lyder seriøst og moderne - noget jeg som minimum ville forvente den indretningsvirksomhed jeg ville hyre var.

Held og lykke med din nye virksomhed. Du må meget gerne sende mig nogle før og efter billeder når du er nået der til. Har et loft som gerne skal laves til kontor på et tidspunkt.

Venligst

Lars F.

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar so far!! Jeg er desværre i mellemtiden bare faldet over forskellige fora, som fraråder at hedde noget med æ, ø og å, og det giver jo mening...

Jeg brainstormede derfor videre og vil gerne høre jeres mening om navnet

TomRUM

Jeg synes, det er fedt, fordi det klinger godt, og så kan jeg godt lide selvironien i det. Samtidig vil det jo være nemt at spinne på en fortælling om, at jeg gør noget ved tomrummet.

MEN har det for negative associationer?

Kh Katrine

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe.

Du kan finde mig på www.traumraum.dk, som dog bliver nedlagt til fordel for  det nye navn snart :-P

Jeg kommer gerne og kigger på kollegie, og så ka vi ta en snak om pris. Ca 2500,- afhængig af hvor meget du vil, at jeg skal ta over.

Kh Katrine

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Makeup By Zaneta K Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at du har overset min kommentar.. Dårlig stil

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Makeup By ZK:
Tak for at du har overset min kommentar.. Dårlig stil

Hun takkede nu pænt for de svar hun havde fået indtil videre. Så tror skam ikke hun har overset din kommentar. Men som hun skriver, har hun fundet et mere passende navn.

Med de bedste hilsner

Mads

katrinchen08:
Tusind tak for svar so far!! Jeg er desværre i mellemtiden bare faldet over forskellige fora, som fraråder at hedde noget med æ, ø og å, og det giver jo mening...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)