Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outbound lead opfølgning / indsalg - Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En af vores kunder har brug for hjælp til outbound opfølgning på leads samt mersalg til deres eksisterende kundeportefølje på en række add-on produkter.

De vil gerne finde en partner der har et par ansatte, således at der ikke er problemer ved sygdom, ferie mv. da der skal følges op hver dag. De vil have enten provisionsbaserede opkald eller en fast pris per opkald, eller en kombination heraf.

Er der nogen der ved hvem der vil være dygtige til en sådan opgave?

Mvh. Thomas

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Send mig gerne en mail med info om produkterne. 

Vi vil godt kunne løse opgaven tids- og ressourcemæssigt, men vil gerne vurdere produktet inden vi byder ind. 

mvh

Henrik Sidenius

Nytfokus.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Ellers kan jeg anbefale at tage fat i Simon Juul fra www.JO-Marketing.dk, de burde sagtens kunne klare opgaven.

Du kan fange ham på: 27627114 og hils endelig fra mig :)

Mvh
Morten B. Frederiksen 
Founder, Danish Promoters 

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi vil højst sandsynligt kunne hjælpe dig.

Men jeg skal vide lidt mere om produkterne for at være helt sikker. Hvis du er interesseret kan du skrive til mig her inde eller give mig et kald på 61419143.
Vi er 13 ansatte så vi har ingen problem med at dække ind for ferie eller sygdom.

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Manila
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det lyder som en interessant opgave. Jeg er selv indehaver af et Telemarketing bureau - vi vil sagtens kunne løfte opgaven, med det mandskab der evt. måtte kræves fra kundens side. Vi arbejder ud fra flere forskellige afregningsmodeller og er åben overfor at imødekomme deres behov.

Du/De er meget velkommen til at kontakte mig, så vi kan diskutere omfanget af opgaven og prisen nærmere.

Med venlig hilsen

Thomas Christensen

www.palsbo-marketing.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej så lige dit indlægAmino

Jeg og min partner er ved at starte et call center op, og søger derfor partnere til salg af deres produkter.

vi har har erfaring indenfor salg af tele og internet baserede terminaler og abb.
Men andre former for salg vil ikke have betydning eller møde booking.

til start vil det være mere som freelancer, men med den rette kunde, og godt samarbejde, vil der hurtig kunne skabes vækst og lede til ansættelser til at fremme salget for dig som klient.

Da vi vil lede vores virksomhed i Thailand vil vi også kunne tilbyde rigtig gode konkurrence dygtige priser, samtidig med vi kan levere kvalitet uden at gå på kompromis med kvaliteten af vores arbejde. Det vil være med no cure no pay (altså ren provision hvor i kun betaler for de salg der bliver lavet). så i som klient har em sikkerhed. 

Når vi indgået en samarbejdsaftale og fundet en pris pr. salg som både i som virksomhed kan se fornuften i og selvfølgelig tjene penge på.
så vil vi opsætte et trænings forløb sammen med jer og gennemgå hvordan de ansatte skal trænes i jeres produkter for at kunne tilbyde jeres kunder de bedste løsninger af kombetente sælgere. 
hver kontrakt vi laver med jer bliver for et år af gangen, hvor vi så vil genforhandle kontrakt for endnu et år, dette stiller sikkerhed for jer hvis vi ikke opnår de resultater vi har lovet jer. 

Hvis i vil høre nærmere kan i skrive til.

GlobalVisionSales@gmail.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

fik skrevet forkert mail, den er globalvisionsale@gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)