Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi fået rettet en smule til ud fra jeres råd og vejledninger:) mange tak

 

Kan vi tage en omgang mereStick out tongue

 

Er ikke noget med at brokke jer over vores udbydere. Vi ved det godt.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en pm.Smile

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der lige for de billeder der? port lås hegn??

de hænger da slet ikke sammen med billederne :-/

og siden er noget langsom måske en lidt bedre løsning eller en optimering af siden ville hjælpe lidt

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Her er mine input:

1) Fonten på forsiden og de andre sider hvor der brugt samme font er alt for lille, jeg kan næsten ikke læse det.

2) Generelt vil jeg sige at fonten er skal være lidt mere gennemgående på alle sider. Der er meget stor forskel lige nu. Virker rodet, hvis du spørg mig.

3) Billederne ligner også de er blevet kastet lidt ind, f.eks. denne side: http://www.vick-sikring.dk/produkter/sikkerhedsdorevinduer

4) Sælger i kun produkter og montere eller laver i også service, og i så fald privat og erhverv? Synes ikke jeg kunne finde ud af det.

5) Referencer, har i nogen af disse? Hvis ikke, så skynd jer at få... Det giver mere troværdighed når kan vise hvem i har lavet for evt. billeder, og meget gerne også udtalelser.

6) Under kontakt, få jeres firma oplysning på også så man selv kan bestemme om man vil ringe til jer eller sende en alm. mail. Og formularen kan godt cuttes ned til navn, e-mail, telefon og evt. besked i stedet for at man skal udfylde adresse.

Det var lige det jeg kunne finde hurtigt... Ellers ganske nydeligt :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
Kan vi tage en omgang mereStick out tongue

Hvorfor egentlig? Kan du ikke bare læse den anden tråd igen, og så rette MEGET mere til ;-)

Jeg kan godt forstå at det er skidetræls at have smidt en masse penge efter en dårlig løsning, men jeg vil virkelig råde jer til, at bruge mange flere af de råd I fik i den anden tråd, og så hurtigst muligt få opsagt aftalen med skandiaweb og hyre en ordentlig webdesigner som kan starte helt forfra, så snart I er ude af den gamle aftale. Det vrimler med dygtige folk herinde, og de fleste kan levere en billigere, bedre, og flottere løsning end det I har nu.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår heller ikke det med billederne på forsiden.

Synes at der skal bruges lidt tid på dit indhold, ikke på selve teksten, men på måden den er sat op. Du undersider jeg lige har set, er der ikke ens:

Tekststørrelse

Nogen sider er alt teksten fed

Nogen overskrifter går indover noget af indholdet

Teksten er trukket helt til venstre, uden at pladsen i højre er brugt til noget

Sider hvor der er scroll på indholdet og hele siden på samme side, det virker lidt underligt

Det er lige hvad jeg sådan hurtigt kunne finde. Er det jer selv der har sat teksten op eller er det din udbyder?

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Er enig med den tidligere kommentar om, at billeder og tekst ikke altid hænger lige godt sammen. Jeg er også lidt forvirret over, hvorfor forfatteren John Ruskin står nævnt på forsiden, men måske jeg har overset en genial sammenhæng mellem ham og indbrudssikring :)

En god omgang korrektur bør stå højt på listen, for den trækker meget ned i det samlede indtryk, som jo ellers ikke er så tosset endda. Min Chrome-browser har desuden lidt svært ved at få det hele med ude til højre, så den får klippet i sidste menupunkt "Sikringstjek".

Håber I kan bruge feedbacken - glæder mig til at se det færdige resultat :)

Mvh. Julie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

teksten der køre over billeder er ikke korrekt hegn eller låse en helt sikker lås og 3 mennesker??????????????

en port skrives så er det en almindelig dør sådan er der flere fejl i de kørende billeder de fejl på siden tror jeg rigtigt mange hopper fra med det samme det ser ikke ud til i har styr på det vil nogle hurtigt mene

skrift typer er ulæselige på siden og meget småt type valgt så det er et endnu et minus jeg hurtigt ser på siden

social medier der kunne det være en rigtigt god ide med facebook på siden så folk kan likes siden alle jeres gode kunder og google plus på vej frem ad så det ville jeg klart også sætte på siden

fordel med google maps kort eller andet kort på siden da i køre ud så folk hurtigt kan se hvor i køre i fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tak for alle svar. Så tager vi en runde til:)

Citatet er på, fordi vi ofte oplever at kunderne vælger den billige løsning først, og bagefter kommer til til os, for at få det rettet til.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)