Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ved hvor mange Danske bank vil fyre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske bank vil lukke 33% af deres filialer og flytte andre op på 1st. sal for ikke at blive forstyrret af deres kunder.

Se indslag.

Af ren nysgerrighed, er der blevet offentliggjort hvor mange der cirka fyres i denne optimering runde?

100 filialer x 10 - 20 medarbejdere = 1000 - 2000 medarbejdere.

+ plus alle de medarbejdere som bliver overflødige når kunder ikke kan komme forbi uanmeldt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg hørte i 17 Finans på tv2 News Eivind Kolding snakke om at der vil blive fyret 65-75. Jeg syntes selv at tallet lød meget lavt, da der jo var tale om 33%.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det passer vel meget godt med en ca. 10 mand i gennemsnit pr bank, det er nok de små afdelinger de lukker skal du se. tror ikke vi ser afdelinger som den i Roskilde eller andet blive lukket.

 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvor de 33% ligger, hvis de alle ligger i små byer og lignede. Lukker hele afd. jo ned, det er ikke sikkert alle vil eller kan flytte til den afd. de bliver tilbudt.

Jeg mener derfor også det mindst må være 10 mand i gennemsnit der ryger i svinget.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

33% svarer jo bestemt ikke til 33% af de ansatte i alle fald. Det er de mindre filialer der lukkes og en del fra disse flyttes til nabofilialen for at betjene samme kunder. Samtidigt vil man naturligvis givet gennem ansættelsesstopmog omrokeringer udnytte naturlig afgang maksimalt, det foregår jo over en periode. Selve tallet tror jeg ikke engang de selv her og nu er sikre på, det vil afhænge af detail udmøntningen
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)