Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søges

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allerup

Jeg søger faktisk det modsatte til "større" webopgaver. Jeg beskæftiger mig nemlig helst med det jeg er bedst til - designet. Og vil så snart det bliver meget mere omfattende end 4-5 sider "visitkort"-hjemmeside gerne kunne lægge opgaven over til en professionel på det felt.

På min hjemmeside kan du indtil videre se nogle referencer - primært dog på trykt materiale - men skulle det blive aktuelt kan jeg finde et par af de designs jeg lavede for min gamle arbejdsplads frem til dig.

Det ville også være et plus for mit vedkomne at starte et samarbejde med en dygtig programmør i nogenlunde samme ende af landet som mig selv.

Send eventuelt en mail på mail@casperheiberg.dk hvis du synes det kunne være interessant

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allerup

Jeg er ked af, at jeg først ser dit indlæg nu. Jeg er ny på Amino.
Jeg håber alligevel på at høre fra dig. :)

Dine kvalifikationer komplementerer fuldstændig dem, som jeg har.
Jeg er bedre til selve designdelen, end jeg er til kodedelen.
Jeg elsker at lave logos og paperline.

Du kan se eksempler på, hvad jeg har lavet af både webdesign og logodesign mv på min hjemmeside:
www.lineofdesign.dk

Line of Design er et momsregistreret enmandsfima, som laver Grafisk Design og Illustration på freelnacebasis.

 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg syntes det lyder meget interessant, jeg er selv på udkig efter programmører til mine kunder. Har du nogle referencer?.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på www.pedek.dk - her kan du også se mine referencer på bl.a. logoer, hjemmesider osv...

 

Mvh. Peter Kræmmer

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret. Især da jeg mere er grafiker end programmør.
Måske vi kan lave "noget for noget" business?
Du kan se eksempler på mange af de ting, jeg har lavet på min hjemmeside: www.lineofdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt at have sit netværk i orden. Hvis noget af det jeg laver skulle have interesse, er du velkommen til at kontakte mig.

Mit firma hedder CreativeMedia som jeg startede i januar 2006. Sidan da har vi leveret Webdesign, CMS, logo, visitkort mm. til mange forskellige brancher.

Med venlig hilsen

Christian Lund

www.creativemedia.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allerup,

jeg har mange års erfaring med design, både online og offline. Har været ansat på bureau i mange år, men er pr. 1. februar gået selvstændig. Er altid frisk på et samarbejde.

Håber at høre fra dig.

Mvh.

Rasmus Sigvaldi

rasmus{at}sigvaldi.dk

Se evt. referencer på www.sigvaldi.dk

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)