Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lamineringsmaskine - hvor finder jeg det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige brugt et 6-cifret beløb på nyt print og skæreudstyr til mit skiltefirma og finder nu ud af at jeg nok ikke kan undvære en lamineringsmaskine, men en nordjyde er af natur meget nærig, så jeg vil helst undgå et give 30-40.000 for et par valser der kan rotere :-)

Er der nogle firmaer der gør sig i sådan noget brugt udstyr eller er det bare at holde øje på DBA.dk ?

Der er tale om en koldlamineringsmaskine på en meters bredde...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

har du prøvet de firmaer der sælger storformat maskiner om de har evt noget brugt

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de har ikke rigtigt noget. En kollega fandt én fra et konkursbo til INGEN penge... Håber lidt at jeg evt. kunne komme ud for noget lignende (ja altså ikke at gå konkurs, men at få en billig laminator :-))

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Som "Provins" skrev, så er forhandlere af storformat-printere det rigtige sted. Men en 30.000-40.000 for en laminator er altså heller ikke en høj pris.

Men der ikke sagt at du ikke kan finde en billigere. Nogen gange har forhandlerne brugt eller demo udstyr til salg. Men for at gøre en god handel kræver det at du ringer til dem - ikke bare kigger på hjemmesiden - og fortæller hvad du er på jagt efter.

Alternativt er der nogen gange gear til salg på DBA. Du kan også prøve at tage et kig på skilteforum.dk som udelukkende er for skiltevirksomheder.

/Jesper
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du tro ikke hvis du har købt en ordentlig printer, skulle købe en lakmaskine i stedet

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om en Roland SP-540i berettiger til en lakmaskine. Jeg ved heller ikke helt hvad det indebærer, men umiddelbart vil jeg tro at at lamineringsmaskine er OK til mine behov.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)