Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link kataloger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at tilmelde nogle af mine sites til de forskellige link kataloger, og i den forbindelse er der opstået et par spørgsmål jeg håber/ved nogle kan hjælpe med herinde.

Ved tilmelding har man mulighed for at lave links i selve teksten, skal man gøre det på sine keywords?

Man kan i princippet også tilmelde flere undersider af sit website, med forskellige keywords. Skal man gøre det, eller er det ligegyldigt?

På forhånd tak.

Mvh

Casper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug ca. 80% af linkbuilding på din primær side altså den du gerne vil have kommer højt op på google mens resterende 20% af andre undersider. Der skal være en vis form for balance, der skal være links igennem din hjemmeside på mange af siderne og ikke kun den ene. Husk også at bruge forskellige former for ankertekst ikke ikke kun præcis dit keyword.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at bruge linkkataloger, hvis ikke de har godkendt et link i ca. 6 måneder kan der godt være de er stoppet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal primært linke til din hovedside, for at opnå det bedste resultat på Google. Du kan sagtens linke til undersiderne, men det er hovedsiden som skal op af. Glem ikke den i min signatur. :) 


Med venlig hilsen

Kasper K

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Mht. sine keywords som er lagt ind i teksten, skal man også linke fra disse? (altså oprette links særskilt også)

Takker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)