Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom igang med email marketing?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay.

Jeg vidste ikke, at det overhoved var muligt. Eller for den skyld kan betale sig?

Men god vind her fra. :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at Jacob taler om køb af permissions - coregs, altså brugere som aktivt har takket ja til at modtaget et givent nyhedsbrev.

Jacob du er mere en velkommen til at sende mig en pm så vil jeg meget gerne give dig noget sparring på emnet :) 

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver lige over skype en af dagene Stig :) !

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremragende :)

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det korte svar er at affiliate marketing ikke er en god business - og nu får jeg sikkert på puklen.

At sende modtagere mails pba. co-regs, dvs. at de ikke aner hvad de tilmelder sig, er både kortsigtet og ikke etisk korrekt. Det kan godt være at den juridiske permission er tilstede, men du vil blive straffet igen og igen og smidt ud af de seriøse email marketing leverandører. Der vil ganske enkelt være ALT for mange spam complaints.

Byg det seriøst op, det er dyrere, modtagerne skal vide hvad de tilmelder sig, de skal have kvalitets segmenterede mails osv.

Kim

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Du får ikke på puklen af mig Kim, jeg er helt enig.
Et godt råd Jacob, hvis modtager kan opfatte det som spam så lad være. Også selvom du juridisk mener at kunne forsvare denne løsning.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Østergaard:
Det korte svar er at affiliate marketing ikke er en god business - og nu får jeg sikkert på puklen.

Hvad vil du da så foreslå at en studerende skal gå igang med, hvis ikke affiliate.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Fik vist aldrig svaret dig på denne.

Selv har jeg altid fulgt min passion.

Dengang jeg studerede var mit forbrug meget minimalt, det er den bedste tid, hvor man er fri og uden forpligtigelser af nævneværdig karakter. Det er der man skal leve sine drømme ud ... om det er at starte virksomhed eller ...

Så længe engagementet er 110% skal resultaterne nok komme ... det kan være du skal have en fire-fem tilløb, måske går du konkurs - pyt med det. Op på hesten igen og forfølg passionen.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:
Hvad vil du da så foreslå at en studerende skal gå igang med, hvis ikke affiliate.

Lad være med at tvinge dig selv til at lave noget, bare fordi det ligger lige foran fødderne for dig. Lav det du har lyst til - så skal pengene nok komme.
HVIS du brænder for affiliate marketing, så er det jo fedt, men det lyder som om du ikke har helt forstand på det samt at engagementet ikke er der

Du kan jo også lave affiliate marketing på mange andre måder såsom via hjemmeside, sociale medier, SEM osv Stick out tongue 

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, (og andre Aminoer)

Jeg vil starte med at sige at e-mail marketing baseret på co-regs er en ganske gunstig forretning, som kræver blot at man gøre en indsats og holder en sober kommunikation, når man sender mail ud. 

Det er ganske rigtigt at vi hos EuroAds kan hjælpe dig med at opbygge en e-mail database og udsende mails til denne.
Vores evne til at opsamle e-mail og de gunstige aftaler vi har med nogle af de største aktører indenfor e-mail marketing systemer, sikrer at der er en ganske fornuftig ROI.
Vi kan spare dig for en masse omkostninger forbundet med oprettelse mm. hos de store udbydere.

Mht. Permissions og den måde de er opsamlet på, som er alt afgørende indenfor e-mail marketing, sikrer vi os at ALT er efter bogen.
Det gøre vi, ved en meget god og kontinuert dialog med Forbrugerombudsmanden.

Vi vil selvfølgelig hjælpe Publishere i gang så godt muligt og tilbyder derfor en Startpakke, som skal være med til at I kommer godt med fra start.

Startpakken inkludere:

  • General introduktion til systemet – dette vil forgå hos os eller over fjernadgang og skærmdeling (inkl. best-practice principperne)
  • Hjælp til import af data
  • Opsætning af første skabelon (ekskl. grafik)
  • Hjælp til udsendelse af første mail

Vi tilbyder selvfølgelig også opsamling af Co-regs til fornuftige priser. I er derfor velkommen til at kontakte os for at få en snak herom.
Husk blot at man får det man betaler for, derfor vil vi opfordre jer til at tænke jer om en ekstra gang, hvis prisen på Co-regs (e-mails) er lidt for god til at være sandt.

Håber at indlægget her er til gavn for dig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)