Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd er dyrere

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen.. Nu er jeg tilbage og klar til at komme i gang. NU SKAL DET SGU VÆRE!!! Har været i tænke boks godt 1 års tid.

Har lært meget og har virkelig fået skruet alle mine ideer ned, til kun at gå ALL IN på 1 enkelt.

MEN. . . .  Hmm

Som overskriften siger . . . Gode råd er som regel dyrer. Derfor håber jeg nu alligevel at I der sidder derude, er i stand til at grave det første spadestik, til mit nye projekt.

Jeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg skal komme i gang.

-Hvad gjorde I andre da i skulle i gang?

- Er Amino det rette sted?

- Skal man bare smide sin ide ud her på sitet og håbe på en masse respons, og hvad med partner, og invenstorer, forretningsplan osv osv osv. jeg kunne blive ved. ...

 

Nu har jeg gjort opmærksom på mig selv, og hvis I derude vil høre noget mere enten her eller i PB så kom gerne med jeres nysgerrighed, og spørgsmål.

 

Kort fortalt:  Min ide går ud på, at det skal være slut med at have disse papirs kvitteringer i supermarked. Det skal være elektronisk og man får tildelt et lille plastick kort, til samlingen. Mere kan jeg nok ikke røbe. Det er nu ikke fordi jeg ikke vil, men det kræver meget at skulle gå i deltaje,

Udover dette skal jeg have arrangeret et møde, så jeg kan få en slags patent på ideen og være sikker på at firmaer som e-kvittering og de andre ikke føler sig snydt. Min ide er noget anderledes bygget om end deres. Men glæder mig til at se hvad mødet bringer.

 

Så skriv endelig og hjææææælp mig derude.:)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl ikke særlig meget om din idé offentligt. Kun til nogle du virkelig stoler på, og ellers til nogle, der skriver under på, de ikke vil bruge det (kan ikke huske hvad det præcist hedder). Når du så har patent, kan du begynde at snakke om det sådanne steder her. :) Du kan selvfølgelig godt søge råd alligevel, men pas på med ikke at afsløre for meget ;)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du tænkt på hvor mange der ikke vil have kvitteringen ?. Hvem skal betale for det kort ?. Jeg personligt vil ikke have flere kort, har rigelig i forvejen. Hvordan skulle du lige kunne tjene penge på det kort ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C S. Sørensen

Med fare for at skyde din drøm og iden i 1000 stykker, så er her det som du gerne vil lave, hvis jeg forstår din beskrivelse rigtigt?!

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid flere vinkler på samme, og her er jeg fx ikke enig med Christian. Fortæl alle om din idé, få så meget feedback som muligt og tilpas løbende dit koncept med al den feedback du får.

Med 1 år i tænkeboks, så har du vel styr på http://butik.ekvittering.dk/referencer.aspx - og hvordan du skal gøre det bedre Smile

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft samme tanke bare med en helt anden drejning. Problemet er i mine øjne at butikkerne bruger forskellige systemer. Dermed skal du udvikle et modul til samtlige systemer.

Endvidere er butikkerne ikke overdrevet glade for dette. Skal alle så kunne udskrive bonnen hjemme fra og kunne bytte varen i Feks Bilka. Så kan de nemlig skyde rimelig meget med at tage nye produkter og få pengene tilbage.

Ideen er pisse god hvis du kan klare ovenstående udfordring. Og kan du få butikkerne med på det skal du kontakte mig senere i forløbet. Så har jeg et tillægsprodukt der kan tjene kassen :)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

For først at svare på dit spørgsmål.

1. Amino er et rigtig godt sted at starte.
2. Hvis du allerede fra starten vil trække moms fra dine etableringsudgifter, skal du momsreg. dig. Det gør du på http://www.virk.dk
3. Tror de fleste bare har kastet os ud i det. Nogen af os, er lige startet, andre har en forretning som kører stabilt, med overskud.

Hvad angår din ide, så vil jeg ikke lukke den, men mange steder, tilbydes det at få sin kvittering sendt til ens mailadresse.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian Bundgaard. Mange tak for din feedback. -

Christian Bundgaard:
Fortæl ikke særlig meget om din idé offentligt
, jeg vil helt klart tage dine gode råd til eftertanke. Men jeg ved at Martin Thorborg, har lavet et video, hvor han mener det helt modsatte, at man skal ikke være bange for at komme med sin ide, for selvom en anden stjæler den, er det stadig din der er BEDST. Men men jeg vil klart tage det til mig.

Du må ellers nyde din søndag i solskin.

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hvordan skulle du lige kunne tjene penge på det kort ?.

Hej Michael

Mange tak for alle dine konstruktive spørgsmål. Det dejligt med udfordring.

Michael:
Har du tænkt på hvor mange der ikke vil have kvitteringen ?.

Ja jeg er faktisk i gang med at lave en slags brugerundersøgelse både over nettet og på åbengade. Jeg kan sige så meget at folk i dag er virkelig trætte af deres kvittering, og efter de hørte hvad min ide kan gavne dem, ja så var folk derude mere hooked. Men er slet slet ikke færdig med at lave disse undersøgelser.

Michael:
Hvem skal betale for det kort ?.

Hvem skal betale for det kort ?. - ja det svar er nu lidt mere kringlet. Jeg vil gemme det lidt endnu, til jeg selv er helt overbevidst om at det er den rigtig måde at få inkassere disse penge.

 

Michael:
Jeg personligt vil ikke have flere kort, har rigelig i forvejen

Nej men det er nok bare en vane jeg skal som sælger at få vendt. Dette kort skal blive et kort du bruger allermest næstefter dit dankort.

Michael:
Hvordan skulle du lige kunne tjene penge på det kort ?.

Endnu et super godt spørgsmål, som jeg nok må holde lidt i gemmeboks, til den dag jeg har alt patent, rettigheder osv på plads.

Have en herlig søndag, håber at høre mere fra dig.

Med venlig hilsen

C.S. Sørensen

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Aahhh Vietnam Rejser - Kenneth:

Hej C S. Sørensen

Med fare for at skyde din drøm og iden i 1000 stykker, så er her det som du gerne vil lave, hvis jeg forstår din beskrivelse rigtigt?!

Tak for dit indlæg. Jeg må ærlig indrømme jeg slet ik er helt med på hvad du hentyder til? Kan du uddbye det lidt, og undskyld hvis jeg er meget langsom i optrækket. :)

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)