Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd er dyrere

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Wickings

Tak for dit positive indlæg

Martin Wickings:

Der er altid flere vinkler på samme, og her er jeg fx ikke enig med Christian. Fortæl alle om din idé, få så meget feedback som muligt og tilpas løbende dit koncept med al den feedback du får.

  

 

Ja det er nok også der jeg hælder mest til. Jeg vil nok starte roligt også ellers først og fremmest få skabt en masse opmærksomhed, og forhåbentligt skabt nok interesse til der er flere der ser dette som et super projekt. :)

 

 

Martin Wickings:

Med 1 år i tænkeboks, så har du vel styr på http://butik.ekvittering.dk/referencer.aspx - og hvordan du skal gøre det bedre Smile

Det er netop det jeg har. Jeg kendte dog intet til e-kvittering osv før jeg en dag sad i min sofa og kom på dne ide her. Men jeg mener selv nu at min ide har en noget andet drejning og på den måde vil min ide blive uundværlig og blive en succes. ( Man skal vel tro på sig selv, uden at være flabet) ;)

God søndag

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

C S. Sørensen:

Hej Kenneth

 

Aahhh Vietnam Rejser - Kenneth:

Hej C S. Sørensen

Med fare for at skyde din drøm og iden i 1000 stykker, så er her det som du gerne vil lave, hvis jeg forstår din beskrivelse rigtigt?!

Tak for dit indlæg. Jeg må ærlig indrømme jeg slet ik er helt med på hvad du hentyder til? Kan du uddbye det lidt, og undskyld hvis jeg er meget langsom i optrækket. :)

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Arh det klart du ik forstår det, jeg glemte jo linket :D sorry

http://www.ekvittering.dk/

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Next.man

Mange tak for dit virkelig gode indlæg, og sjovt du har lidt samme interesse. Det gør det hele mere spændende og positivt. .

 

Next.man:
Har haft samme tanke bare med en helt anden drejning. Problemet er i mine øjne at butikkerne bruger forskellige systemer. Dermed skal du udvikle et modul til samtlige systemer.

Ja det storer udfordring er ikke kun det, men også at min ide har flere hvad skla man sige tjenester, end bare at få sin kvittering eketronisk. Derfor kræver det virkeligat jeg får noget kendskab til it og en masse folk derude i landet, der laver dette her hverdag.

Next.man:
Endvidere er butikkerne ikke overdrevet glade for dette. Skal alle så kunne udskrive bonnen hjemme fra og kunne bytte varen i Feks Bilka. Så kan de nemlig skyde rimelig meget med at tage nye produkter og få pengene tilbage.

Ja der har du liige ramt plet, jeg er i gang med at tegne og beskrive en masse løsninger, så dette ikke er muligt. :) Men somsagt der er noget vej endnu, og derfor jeg har brug for en masse feedback, kontruktiv kritik, partner osv. osv.

Next.man:
Ideen er pisse god hvis du kan klare ovenstående udfordring. Og kan du få butikkerne med på det skal du kontakte mig senere i forløbet. Så har jeg et tillægsprodukt der kan tjene kassen :)

Jeg arbejder selv i  Coop i deres IT afdeling ved siden af mine studier. Derfor vil jeg starte med at få fremskabt en masse møder med div folk inde og udenfor hele Coop koncern.

Jeg vil med glæde skrive dig forrest i min lomme bog, synes da helt klart du skal høre mere fra mig, og tjaa hvem ved måske ender det med du alligevel hopper med og så er vi i gang...

:)

 

Du må også have en herlig søndag, og håber også at høre noget mere fra dig.

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl Lorborg.

Tak for dit indlæg.

Carl Lorberg:
2. Hvis du allerede fra starten vil trække moms fra dine etableringsudgifter, skal du momsreg. dig. Det gør du på http://www.virk.dk

Tak for rådet, og det skal jeg selvfølgelig i gang med.

Carl Lorberg:
Hvad angår din ide, så vil jeg ikke lukke den, men mange steder, tilbydes det at få sin kvittering sendt til ens mailadresse

Ja det ved jeg allerede, jeg har reasehce en del lige på det punkt, men min ide vil nu stadig blive bedre, for uden at røbe for meget og hvilke firma jeg nu hentyder til, så har 1 eller 2 af disse firma det svært, og klare det ikke helt 110% godt.

Der for mener jeg også og tror på det, at denne ide vil blive bedre og forhåbentlig sparke r.. !!! :)

Endnu en tak for dit lille indlæg, og håber at høre mere fra dig.

Med venlig hilsen

C. S. Sørensen

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Aahhh Vietnam Rejser - Kenneth:

Arh det klart du ik forstår det, jeg glemte jo linket :D sorry

http://www.ekvittering.dk/

 

 

He he det så i orden, der er flere der har kommentere deres svar med ekvittering. Der kan du læse ( hvis du altså gider hehehe) min kommentar til det :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

amino.dk er klart et godt sted

jeg har selv lært en del i op starten fasen

lagt mine ønsker omkring min hjemmeside

knokler der ud ad for det skal lykkes

skriver vidt og bredt om mine ideer og hvad jeg vil frem ad rette får meste positive respons og enkel faktor som kan forbedre ens ide

men din ide den lyder måske godt men er ikke sikker  , da jeg  faktiske ikke er helt sikker på hvad du mener da du skriver ikke vil røbe mere , så det er også lidt svært at give feedback på ideen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mikael Christien sen

Mange tak for dit indlæg.

 

Mikael christiansen:

men din ide den lyder måske godt men er ikke sikker  , da jeg  faktiske ikke er helt sikker på hvad du mener da du skriver ikke vil røbe mere , så det er også lidt svært at give feedback på ideen

- ja det rigtigt, men synes nu det er beskrevet oki godt i de indlæg jeg har besvaret, den store uddybbelse kan jeg af gode grunde ikke skrive her, for så vil det fylde flere sider :)

 

 

Men spørg løs hvis der er noget du vil vide :) som du så kan giv feedback på.

 

Mvh

C. S. Sørensen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)