Hvorfor slå du en streg mellem ældre og resten af befolkningen, de ældre skal vel også have slået græs? eller er det mig som tager fejl. Sæt teksten pænt og nydeligt op, ingen stavefejl.
Fortæl hvad du tilbyder, hvornår, og hvordan du udfører opgaverne. Og information på hvordan de kan få fat på dig. Giv dig nogle rosende ord "Har slået græs for Obama" eller noget. Mange er bange for det, men man må faktisk godt klappe sig selv på skulderen hvis man ved at man gøre et godt stykke arbejde.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Det jeg tænker er at det nok de ældre der mest har brug for det, men selvfølgelig skal de andre ( altså unge og dem der ikke er så gamle ) også føle sig velkommen :-)
Da jeg boede i Southampton i England modtog jeg mange flyers.
Dem jeg bed på, var de grimmestes og mest simple. Ved ikke hvorfor. Men jeg skulle jo bare ha slået græs, vasket vinduer osv. Og jeg tænkte nok at ham med den grimme flyer var den der havde mest brug for jobbet.
I min verden er der forskel på markedsføring af private ydelser og markedsføring af et firmas ydelser.
Hende der får lov at lufte min hund, er hende med den håndskrevne seddel der hænger i Fakta. Ikke den smarte offset-trykte flyer i 4 farver.
Hold din tekst simpel. Skriv hvad du tilbyder. Ikke alt muligt ala "Jeg har stor erfaring med.... " - For de fleste kan altså sagtens slå græs og handle ind. Det er ikke din ekspertise du sælger - Du sælger en ydelse, så din kunde slipper for de sure pligter.