Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvad der kunne stå på en flyer? :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som sagt vil jeg gerne dele flyers ud, men jeg ved ikke hvordan jeg skriver en flyer så også de ældre føler sig velkommen?? 

Jeg vil skrive noget med jeg kan slå græs, handle ind, gå med hund, me hvordan skriver jeg det?? så de ældre også føler sig velkommen?

I må meget gerne hjælpe mig tak :D

Mvh. Mads

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor slå du en streg mellem ældre og resten af befolkningen, de ældre skal vel også have slået græs? eller er det mig som tager fejl. Sæt teksten pænt og nydeligt op, ingen stavefejl.

Fortæl hvad du tilbyder, hvornår, og hvordan du udfører opgaverne. Og information på hvordan de kan få fat på dig. Giv dig nogle rosende ord "Har slået græs for Obama" eller noget. Mange er bange for det, men man må faktisk godt klappe sig selv på skulderen hvis man ved at man gøre et godt stykke arbejde.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-)

Det jeg tænker er at det nok de ældre der mest har brug for det, men selvfølgelig skal de andre ( altså unge og dem der ikke er så gamle ) også føle sig velkommen :-)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg boede i Southampton i England modtog jeg mange flyers.

Dem jeg bed på, var de grimmestes og mest simple. Ved ikke hvorfor. Men jeg skulle jo bare ha slået græs, vasket vinduer osv. Og jeg tænkte nok at ham med den grimme flyer var den der havde mest brug for jobbet.

I min verden er der forskel på markedsføring af private ydelser og markedsføring af et firmas ydelser.

Hende der får lov at lufte min hund, er hende med den håndskrevne seddel der hænger i Fakta. Ikke den smarte offset-trykte flyer i 4 farver.

Hold din tekst simpel. Skriv hvad du tilbyder. Ikke alt muligt ala "Jeg har stor erfaring med.... " - For de fleste kan altså sagtens slå græs og handle ind. Det er ikke din ekspertise du sælger - Du sælger en ydelse, så din kunde slipper for de sure pligter.
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni :-)

Tusind tak for det gode svar, og hvor har du dog ret :-)

Det vil jeg tænke meget meget over når jeg skriver den :-)

Mvh.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Hende der får lov at lufte min hund, er hende med den håndskrevne seddel der hænger i Fakta. Ikke den smarte offset-trykte flyer i 4 farver.

Et godt forslag. Hæng sedler op i alle supermarkederne i dit område. De bliver faktisk læst - og det er helt gratis.

Spar penge med solceller

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot skriver at du er en ung mand som både er arbejdsom og behalig som person, så skald er nok være nogen der bider på...

Skriv evt. at du arbejder indtil de er tilfredse med det du har lavet Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)