Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af 300.000 porcelænskopper - Billigste fabrik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har asap brug for forslag til hvor jeg billigst kan få produceret ml. 200-300.000 kopper i porcelæn. Jeg ved, at det er svært at komme med et tilbud med disse få oplysninger, men hvis der er nogle af jer der kender til nogle fabrikker (måske i Taiwan, Rumænien m.fl.) ville det være skønt med en linie eller to om dem.

På forhånd tak

/Simon

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det må næsten være en kinesisk porcelæn fabrik du skal have fat i. Du kan finde leverandøreralibaba.com

Det er ikke småpenge der er involveret i en produktion af 300.000 kopper.  Hvis du har brug for nogen til at hjælpe med at finde den rigtige leverandør, samt overse produktionen og sørge for alt er som det skal være er du meget velkommen til at skrive til mig. Det er en af de service vi tilbyder.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, tak for svaret.

Jeg leder nu efter andet end kinesisk produktion.

Jeg er klar over, at det naturligvis koster, men det er ikke et issue lige nu.

/Simon

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har siddet lidt og kigget rundt på nettet og det ser ud til man ikke rigtigt kan komme udenom Kina hvis man ønsker at producere 300.000 porcelæns kopper billigt og hurtigt. 

Er der nogen bestemt grund til du ikke ønsker porcelæn fra Kina? Du nævner jo selv Taiwan som en mulighed?

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Simon,

enig med Lars - det kræver større kapital. husk, at få rigeligt med prøver hjem for at sikre kvaliteten. og husk også at dokumentere samme med målbare specifikationer.

du kan få tips til hvordan du gør med konkrete eksempler på http://www.facebook.com/itspassiondarling

held og lykke

Heidi / Plus 7 info@plus7.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)