Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tilbud: 75.000 unikke besøgende for 450kr

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino brugere,

Jeg vil gerne give jer et rigtigt godt tilbud, til en så fordelagtig pris, at det faktisk ikke kan svare sig ikke at prøve… Først til mølle.

Jeg har længe gået og overvejet hvilken metode som vil være den billigste til at drive webtrafik, enten søgemaskine optimering SEO, AdWords eller noget helt tredje..

Efter mange timers research (som i sikkert kender..), slog det mig, hvad med at opkøbe udløbne og lukkede domænenavne. Disse modtager stadig (overraskende) store mængder besøgende.
Disse domæner er meget billige i anskaffelse, typisk 50-100kr. pr styk.
Fra domænerne kan man videresende besøgende direkte til hovedsiden (blog, webshop osv..)
En fremgangsmåde jeg varmt kan anbefale.
Til de af jer der er teknisk interesserede, findes diverse søgemaskiner kun med udløbne domæner. (brug google)

Jeg har nu selv brugt denne metode et par måneder på mit site, og har kun haft positiv erfaring. Jeg har opsat systemet via min host (one.com), der automatisk viderestiller de besøgende.

Nu har jeg besluttet at begynde på at sælge dette som en service, men inden jeg lancerer webshop med min service, vil jeg lige give jer Aminoer muligheden for at slå til, som en tak for den hjælp i har givet mig.
De udbudte Amino-priser ligger omkring en tredjedel, af hvad jeg forventer nemt at kunne tage for min service.

Men nu vil I sikkert gerne høre priserne.

Jeg udbyder 75.000 fra under 6 kroner per 1000 besøgende, det er langt under hvad AdWords PPC normalt kan købes til. De organiske og unikke besøgende vil fordele sig jævnt, med mellem 200-250 besøgende om dagen, og strække sig indtil 75.000 er nået.
Jeg kan servicere et begrænset antal sider af gangen, først til mølle.

Priser:
75.000 besøgende (Hele verden):
Amino pris:  450kr,-

75.000 besøgende (Danmark):
Amino pris:  750kr,-

Det lyder måske for godt til at være sandt? Du vil ikke fortryde til denne pris.
Glæder mig til at høre jeres respons, og at få noget samarbejde sat i gang.


Jeg modtager naturligvis både sikker betaling via. PayPal eller bankoverførsel.

For at bestille eller høre mere, kontakt mig på e-mail: amino@vind-kraft.dk

Med venlig hilsen
Sebastian Poulsen
Silkeborg DK
amino@vind-kraft.dk

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Værdien i disse hits er vel til at overse hvis det er tilfældige udløbne domæner der bliver linket videre? Er det nogle der har relevans for det pågældene site du vil henvise til eller er det nogle af dine nuværende domæner du blot linker videre?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

et spørgsmål, hvad sker der med domænerne når de 75.000 besøgende er nået? og hvordan måler du det? altså jeg mener er en besøgende også Google? de crawler jo også gamle og udløbne domæner når de igen er aktive.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan være jeg er naiv, men jeg kan ikke se værdien i det!

Hvad skal jeg med 75000 besøgende på min side som ikke er interesseret i min side, hvor mange af dem konverterer? (0-1% ?)

Jeg ser umiddelbart dette som at købe likes på facebook fra indien - de er ubrugelige.

Det kan være jeg har misset noget.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark og KTJ-Media.dk

Mark:

Jeg kan desværre ikke garantere at de besøgende er interesserede i din niche eller produkt, hvis du skal have mere målrettet trafik skal du nok have flere penge op af lommen til Adwords kampanger mv. :-)

KTJ-Media.dk:

Når de 75.000 er nået (jeg har statistik hos min host) vil jeg fjerne viderestillingen til din hjemmeside, i nogle tilfælde hvis der ikke er flere kunder i køen, kan jeg fortsætte med at sende dig besøgende som en ekstra service. Google crawlers vil ikke blive talt med i mit regnskab.

Håber det kunne hjælpe lidt, tak for jeres beskeder!

mvh. Sebastian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Poulsen:
Når de 75.000 er nået (jeg har statistik hos min host) vil jeg fjerne viderestillingen til din hjemmeside, i nogle tilfælde hvis der ikke er flere kunder i køen, kan jeg fortsætte med at sende dig besøgende som en ekstra service. Google crawlers vil ikke blive talt med i mit regnskab.
Men er du sikker på at din host ikke tæller Google med som en normal besøgende. De fleste hosts statistikker er nemlig rimelig dårlige på det punkt.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:

Tak for din besked. Prisen er selvfølgelig justeret efter kvaliteten, forvent ikke høje konverteringer som ved dyrt indkøbt trafik.

KTJ-Media.dk:

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke ved hvor stort et antal crawlere Google sender ud, men jeg vil garantere dig at du nok skal få de unikke besøgende du betaler for. :-)

Tak for jeres beskeder.

Mvh. Sebastian

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt ikke man skal undervurdere trafikken. 75.000 er mange surfere og hvis man har et produkt, som har almen interesse, kan den bestemt konvertere, bedre end 1%.

Det jeg er mest interesset i er, hvordan det bliver talt. Er der et script, som styre det?

Hvis tilbudet stadig gælder den 1/9, er jeg muligvis på. Har brugt for mange penge på indkøb af produktionsudstyr i denne måned :(

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

tit i mange tæller er google besøgene med antal unikke besøgene på ens side de tæller svinger hvad de tæller

desuden passer de besøgene til ens branche man , du kan jo sagtens lade sig gøre få 75.000 unikke besøgene som er relevante for ens side da de ikke passer til ens emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Poulsen:
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke ved hvor stort et antal crawlere Google sender ud, men jeg vil garantere dig at du nok skal få de unikke besøgende du betaler for. :-)
så kom der lige et ekstra spørgsmål :)

hvordan redirecter du, redirecter du direkte uden at ændre url, eller redirecter du til 1 bestemt side?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)