Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte virksomhed til Dubai?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  MEDIA Optimize Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at planlægge at flytte til Dubai, hvor jeg planen er at jeg skal bo i flere år.

I dag driver jeg en virksomhed som jeg gerne vil tage med derned. En som har erfaringer eller kender nogen som har gjort dette?

Hvor lang tid vil det tage for processen? Gode og dårlige erfaringer? Osv.. 

På forhånd tak.

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusHSS:
I dag driver jeg en virksomhed som jeg gerne vil tage med derned

Hvad er det får en type virksomhed?

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  MEDIA Optimize Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåår okay,

Jeg er i gang med at finde folk, der vil være med på en succes, kæmpe succes i USA..

Et projekt som er godt i gang med at få medhold af DGI herhjemme:).

Jeg har længe set Dubai (UAE) som et oplagt markedet, da aktiviteten vil passer perfekt, til byen, landet, menneskerne - Bare et sikkert hit..

Syntes bare det er svært at skabe kontakt til danskere som driver forretning der.

Måske du vil være med - på en i forvejen kæmpe succes :), eller ihvertfald hjælpe til ?  

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  MEDIA Optimize Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo som sagt interesseret i at rykke min egen virksom derned, sammen med en kammerat.. Men man er jo altid åben for nye tiltag :) Hvad er det for en amerikansk succes?

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Spillet hedder Shuffleboard, og har været stor succes i USA de sidste 50 år. Spillet har over 10.000.000 tilhængere til dato, og det har sin egen Nationale liga på verdensbasis hvor bla. usa, brasilien, australien, japan, england kæmper om at have de bedste spillere -Der sågar mange som lever af det.

Det er en form for curling på fast underlag, med pointsystem i hver ende, banen en ca 13 meter lang og 2 meter bred .. Kort sagt ..

Se præsentations video her: ( Undskylder på forhånd for kvaliteten på videoen, youtube style :)

Målgruppen er bla samtlige hoteller i dubai, og normalt er det så varmt dernede så mag kan ikke overskue at dyrke vild sport ( cykle, løbe osv ), men det her kan spillet af optil 4, man er social, du kan gøre det uden at kamp svede...

Behøver vist ikke sige mer, håber selv i kan se potentialet i spillet.

( For hver bane i sælger, er der en fortjeneste på 15.000 kr, en bane koster 30.000 kr. - Det er meget billigt i forhold til mange andre aktiviteter, som hurtigt kommer op at koste 200.000 - 300.000 kr.

Kunne da være et fedt supplement til jeres telemarketing, så burde i på forehånd jo vide hvordan man kommer bedst i kontakt med potentiale købere..

Ser frem til at høre fra jer..

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

At etablere virksom i Dubai kan gøres på 2 måder.
Enten via partnership (dvs. En lokal kommer til at eje 51% af din virksomhed) eller skal du købe dig ind på et freezone område og så ejer du selv alt (kræver ca. 1mio USD) .
Billigst er nok partner skab som du kan købe dig til ret billigt (ca 2000 USD).
Hele procesen tager ikke lang tid omkring 1 uge så er du oppe at køre.


Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  MEDIA Optimize Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Hot_Swap.

Er det de eneste to måder man kan komme ind i varmen på?

Er der en lettere måde at skaffe en sponsor på, end andre? De 51% som de skal eje, vil det sige at de skal have halvdelen af overskudet? For så kunne det jo lige så godt være i DK?

Jeg vil meget gerne af sted så hurtigt som muligt, så vil meget gerne have nogen så konkrete svar som muligt.. :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil nu sige... 51% i mine øre
lyder som at de ejer firmaet i bund og grund :-)

51 vs dine 49 så.. så taber du jo ?

eller er jeg helt tabt??

Nvm.. følger bare med :D hahah! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

RasmusHSS:
Er det de eneste to måder man kan komme ind i varmen på?
Ja, desvære.

RasmusHSS:
Er der en lettere måde at skaffe en sponsor på, end andre?
Ja, hvis man kender en lokal indfødt, kan man få det gratis. Men på -> http://www.expatriates.com/classifieds/uae/bp/ er der tit sponcership til salg, så kan du jo prøve at skrive til dem og høre om pris osv.

RasmusHSS:
De 51% som de skal eje, vil det sige at de skal have halvdelen af overskudet?

Nej, de skal ikke have noget overskud overhoved. Det er ren administration, deres lov siger at en udlænding ikke må eje en virksomhed 100% med mindre man hedder Microsoft og kan lægge 1 mio i deres freezone. Men til gengæld skal du hvert år forny dit sponcership og det kan godt koste dig 3-5000 USD, men det kommer anden på hvem du har fået det igennem.

Prøv at læse denne her artikel som forklare meget godt om at etablere en virksomhed i Dubai.  -> http://www.africa-business.com/features/setupdxb.html 

Hvad skal du åbne af virksomhed i Dubai?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)