Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par hurtige tips

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen, der kan give et par hurtige tips til, hvorledes jeg får rykket min virksomhed et par trin op ad rangstigen på Google?

Det drejer sig om www.laros.dk og primært vil jeg fokusere på søgningen: ejendomsadministration århus.

Jeg er ikke interesseret i en lærebog eller et tilbud fra et SEO-firma - bare hvis der er nogen, der f.eks. kan påpege noget omkring formuleringer, links, tekst, overskrifter eller andet, som kan/bør tilrettes...

På forhånd mange tak.

Morten

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs light-udgaven af Thomas Rosenstands bog - Den er let slugt og den påpeger stort set de ting, som du SKAL have gjort ved din side.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  ScandicPark Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skriver jo han ikke gider læse en lærebog omkring det, så hvorfor henviser i begge til guides/bøger??

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ScandicPark:
Han skriver jo han ikke gider læse en lærebog omkring det, så hvorfor henviser i begge til guides/bøger??

Alternativt kan vi gengive hele bogen her.

Trådstarter er tydeligvis HELT på bar bund og har ikke gidet gøre sig nogen ulejlighed for selv at blive bedre, men kommer herind og forventer at få det hele serveret på et sølvfad.

Ikke engang et konkret spørgsmål kan det blive til - kun et helt generelt "Hjælp mig".

Jeg er normalt temmelig hjælpsom, men der er også grænser.

@Trådstarter: Læs nogle bøger eller få et tilbud fra et SEO-firma.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MasterAaen:

Hej.

Er der nogen, der kan give et par hurtige tips til, hvorledes jeg får rykket min virksomhed et par trin op ad rangstigen på Google?

Det drejer sig om www.laros.dk og primært vil jeg fokusere på søgningen: ejendomsadministration århus.

Jeg er ikke interesseret i en lærebog eller et tilbud fra et SEO-firma - bare hvis der er nogen, der f.eks. kan påpege noget omkring formuleringer, links, tekst, overskrifter eller andet, som kan/bør tilrettes...

På forhånd mange tak.

Morten

Der er rigtigt mange ting du kan forbedre, men det vil kræve at jeg skriver en mindre lærebog her i tråden, hvilket du jo ikke er interesseret i :)

Seriøst så vil jeg anbefale du læser lidt om tingene i stedet for at gå efter nogle hurtige løsninger fra nogle korte råd på Amino, du vil blive glad for det i længden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lære bog god ide

der mangler interne links på siden med sigende url

udnytte viser op til 70 tegn lav alle forskellige passe til siden emme

husk skal være gerne 300 ord hver side eller mere tekst

husk h1 overskrifter underoverskrifter h2 og h3 til en siden og husk kerne ord i der

husk ikke for mange gange nævnes samme ord 3-5% maksimalt

giv billeder titler og tags

skrive artikler

få skrevet presse meddelers

få lavet videoer

få lavet en blog på siden få lavet rss feed på den så folk kan abonner på din blogs

her ekstra tips og der er også links videre til flere andre gode indlæg og blogs og seo bøger http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

husk god ide læse seo bøgerne der linkes videre til i tråden , der er masser af viden i dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg ser det, er det som vil hjælpe mest hurtigst at i får lavet unikke titler til de forskellige sider.

Tænk over i hvilke situationer i gerne vil findes, vil i fx gerne findes når folk søger efter lejligheder, så skal i få disse titles til at være interessante både for søgemaskinerne og brugerne. Pt har alle siderne titlen "Laros.dk Ejendomsadministration" hvilket ikke fortæller brugeren eller søgemaskinen særlig meget om indholdet af siden.

:: HDMI kabel ::

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde mange tak for de gode forslag - det skal jeg have set på så snart, jeg får lejligheden til det!

Jeg er fuldstændigt uforstående overfor jer, der er sure over mit spørgsmål. Er det ikke lige præcis meningen, at vi skal hjælpe hinanden? Hvorfor skal jeg læse 100 sider om noget, som en anden kan fortælle mig på 2 minutter? Jeg kan i forvejen godt regne ud, at hvis jeg læser om emnet og bruger lang tid på at sætte mig ind i det -  eller hyrer et SEO-firma, så kan jeg også få løst sit problem. Var der nogen, der var i tvivl om det? Derfor afgrænsningen af mit spørgsmål.

Jeg bidrager selv med viden indenfor mit felt og forlanger da hverken, at folk skal sætte sig ind i økonomistyring, erhvervslejeloven osv., eller at de skal bruge penge på en rådgiver. Jeg hjælper så godt jeg nu kan og kan afse tid til....

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Som de andre er inde på, er der lang vej endnu. Her dog lidt at starte med.

Først og fremmest skal du bestemme dig for, hvilken underside på laros.dk som du ønsker skal ranke på søgeordet ejendomsadministration århus, hvilket i praksis nok bliver et valg mellem din forside og en ny underside. Sørg dernæst for at siden som du målretter søgeordet til, faktisk har relevans overfor søgeordet. En farbar vej kunne være:

-Lav en underoverskift hvor ordene "ejendomsadministration århus" indgår. Eksempelvis "Ejendomsadministration i Århus og omegn". Benyt gerne H1 eller andet H-tag for at understrege at der er tale om en vigtig overskrift.

-Lav et HTML html anchor i forbindelse med underoverskriften, således at du ikke blot kan linkbuilde til URL'en laros.dk men eksempelvis også laros.dk#ejendomsadministration-aarhus

-Sørg for skrive et lille tekststykke i tilknytning til søgeordet (gerne en 10-15 linjer), og nævn søgeordet et par gange i teksten. Det ville være en fordel hvis teksten bliver placeret længere mod toppen end det er tilfældet nu, for derved at indikere at din tekst faktisk er vigtig. 

-Sørg for at søgeordet også fremgår af din title.

-Sørg for at få indgående links til hjemmesiden, med forskellige søgeord som ankertekst i tilknytning til ejendomsadministration. Sørg for at variere ankerteksterne. Start eksempelvis med at få et links med fornuftige linktekster, fra eventuelle ejendomme som i administrerer som har en hjemmeside.

-Jeres hjemmeside svarer både med www., uden www., http://laros.dk/index.htm samt http://www.laros.dk/index.htm samtidig med at I linker til samtlige 4 versioner. Lås jer fast på enten www. eller ikke-www., og redirect så at den version som I ikke benytter, til den version som i benytter med en 301-videresting.

/ Emil

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)