Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email marketing software

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden kigget på en del forskellige email marketing systemer på nettet og vil gerne høres andres erfaring hermed.

Jeg skal bruge et system som basalt set blot automatisk kan synkronisere kontakter fra vores CRM (gerne via en SQL Query), oprette kampagner, udsende mails og tracke effekten heraf. 

Systemet skal være webbaseret og koste i omegnen af 100-300 kr. pr. måned. Nogen bud?

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mygsky:

Jeg har efterhånden kigget på en del forskellige email marketing systemer på nettet og vil gerne høres andres erfaring hermed.

Jeg skal bruge et system som basalt set blot automatisk kan synkronisere kontakter fra vores CRM (gerne via en SQL Query), oprette kampagner, udsende mails og tracke effekten heraf. 

Systemet skal være webbaseret og koste i omegnen af 100-300 kr. pr. måned. Nogen bud?

Hej Mygsky 

Har du kigget på Makenewsmail.dk om det er et system du syntes om?

Ang. synkronisering af dine email fra dit CMS system så må vi vide hvilken CMS system du bruger, for at se om dette er muligt.

I forhold til pris, så må jeg vide hvor mange modtagere du ønsker at sende til.

Smid mig gerne en mail på martin (snabel-a) makenewsmail.dk

Hilsen

Martin

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for svar. Jeg har kort kigget på Jeres side. Jeg har omkring 1000 modtagere og i forhold til konkurrenterne er 750 pr. måned for meget for Jeres system.

Desuden skal jeg bruge muligheden for at oprette en SQL Query til opdatering af lister.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mygsky:

Hej Martin

Tak for svar. Jeg har kort kigget på Jeres side. Jeg har omkring 1000 modtagere og i forhold til konkurrenterne er 750 pr. måned for meget for Jeres system.

Desuden skal jeg bruge muligheden for at oprette en SQL Query til opdatering af lister.

Ok Mygsky!

Det er helt i orden.

Held og lykke videre.

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket crm system bruger du?
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv www.constantcontact.com med stor fornøjelse. Der er flere tilvalgsmuligheder, men den laveste pris er vist på §15/mdr. Tror også der er mulighed for at køre en gratisk trial. Det er let og smertefrit at uploade kundelister via Excel, er dog ikke klar over hvordan det fungerer med SQL Query. 

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi udvikler selv CRM-, Projekt- og økonomisystemet WorkBook og jeg anvender derfor vores eget CRM system.

Mvh

René

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Tak for dit råd. Jeg ville helst undlade manuelt at skulle uploade hele tiden. Jeg tror lige jeg sender en mail til CC om der er mulighed for direkte integration med SQL.

Tak!

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mygsky!

Du kan få adgang til vores API og så kan jeg finde en god pris til dig. Hvis det har din interesse.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)