Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO bog der ikke er forældet?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg står og mangler en SEO bog som tager højde for de nyeste opdateringer fra google.

Nogle der har nogle gode forslag til det? (Jeg er helt ny i SEO faget) 

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Mond of Copenhagen Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her.. følger lige med :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alle SEO bøger er nu forældede når du køber dem :) Men det betyder ikke at alt i de bøger er forældet. Med det mener jeg at du uden tvivl sagtens kan læse de fleste bøger, få noget ud af det, og så vil jeg yderligere anbefale dig at følge med på nettet, fora, Amino, e-universe.dk mf. da du så der får de nyeste updates.

Har selv de to nævnte bøger, og de er fuldt ud fine at købe, også selvom der har været et ton af updates på det seneste.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du nok ret i, ville bare gerne, når man skulle investere i en at man havde det nyeste med....måske man skulle gå efter pdf bøger istedet, da jeg også har hørt at alle er forældede når de rammer amazon eller lignende.

Men vil helt sikkert lige kigge nærmere på de 2 anbefalede bøger

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:

Det har du nok ret i, ville bare gerne, når man skulle investere i en at man havde det nyeste med....måske man skulle gå efter pdf bøger istedet, da jeg også har hørt at alle er forældede når de rammer amazon eller lignende.

Men vil helt sikkert lige kigge nærmere på de 2 anbefalede bøger

De to bøger fås som e-bøger, den ene er selvfølgelig dyrere end den anden. Demibs er mere teknisk og dermed lidt mere langhåret, mens rosenstands er lettere at læse for nybegyndere.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som helt grøn inden for SEO får du langt mere ud af en sublim gennemgang af de basale principper end af en middelmådig e-bog, der slynger om sig med tvivlsomme facts om de nyeste ændringer.

Køb SEO-LEX - du får endda rabat på opdateringer, der udkommer omkring en gang årligt.

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det lyder rigtig godt, så er der jo noget at starte med :)

I skal forresten have mange tak for svarene, synes der er mange SEO bøger derude, så er meget brugbart!

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Hvis du vil være Up-to-date med SEO er der masser af gode muligheder online. Der er mange bloggere der skriver om emnet og det er helt sikkert opdateret info. Du får lige et par links til mine favoriter:

http://www.trafficgenerationcafe.com/

http://blog.2createawebsite.com/category/traffic-tips/seo/

Jeg har aldrig købt en bog om SEO eller modtaget noget undervisning. Alligevel er min blog lige blevet tildelt en PageRank 4 af Google, da de opdateret i starten af August. Så et eller andet må jeg da gøre rigtig ;-)

Hvad end du finder ud af det så held og lykke

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været inde og kigge på linkene, og de er super brugbare!! lækkert med noget gratis :) Mange tak

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)