Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO bog der ikke er forældet?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

x-tra:
Jeg har aldrig købt en bog om SEO eller modtaget noget undervisning. Alligevel er min blog lige blevet tildelt en PageRank 4 af Google, da de opdateret i starten af August. Så et eller andet må jeg da gøre rigtig ;-)

Og hvis du synes, at din Toolbar Pagerank er en god succesparameter for dit SEO-arbejde, så har du vist brug for lidt mere kvalificeret SEO-input. Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til Jes,

Der findes masser af gratis SEO-kilder på nettet. Også mange gode. Men som begynder er noget af det svære at skille skidt fra kanel. Derfor ville jeg anbefale dig at bruge pengene på at købe en af førnævnte bøger, så du får en fornuftig og sammenhængende introduktion til emnet. Og derfra kan du så slå dig løs på alskens blogs og fora - men med noget mere kvalificerede øjne, så du lidt bedre er i stand til at vide, hvornår nogen skriver noget ævl.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

x-tra:
Jeg har aldrig købt en bog om SEO eller modtaget noget undervisning. Alligevel er min blog lige blevet tildelt en PageRank 4 af Google, da de opdateret i starten af August. Så et eller andet må jeg da gøre rigtig ;-)

Og hvis du synes, at din Toolbar Pagerank er en god succesparameter for dit SEO-arbejde, så har du vist brug for lidt mere kvalificeret SEO-input. Wink

Nu ved jeg jo godt at god Page Rank ikke nødvendigvis er ensbetydende med at man er god til SEO, synes bare det er surt, hvis folk bruger en masse penge på bøger fra så kaldte selvudnævnte SEO-eksperter.

Jeg er i hvert fald glad for at Jes kunne bruge mine links :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Online Marketing: Den Røde Tråd, som blandt andet indeholder en meget lang kapitel om SEO, er lige udkommet pr. august 2012

Du kan også downloade en smagsprøve fra bogen. Smagsprøven er netop om søgemaskineoptimering 

Hvis du ønsker at købe bogen, så kan du bruge rabatkoden AMINO, som giver dig 20 % rabat

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)