Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent til smykker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er kommet i den situation, at jeg mangler lidt arbejdskraft til nogen optegnet idéer jeg har liggende.
Det drejer sig om halskæder og armbånd, som jeg søger en producent i udlandet, til at hjælpe mig i produktion med.

Jeg har tankerne til hvordan det skal se ud, jeg mangler bare at finde det rette produkt dertil, men forestiller mig, at det burde være muligt at finde.

Hermed er mit søgsmål så, om du kender til trofaste og pålidelige producenter eventuelt Thailand, Indonesien eller Kina?

Gerne hurtig hjælp søges.
Tak :-)

God weekend,

Andi

Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi

Jeg kender mange forskelllige trofaste smykkeproducenter efter 10 år som konsulenter for forretningsmatch mellem danske og kinesiske producenter.

Jeg kan godt hjælpe jer med at binde sammen. Besøg mig på www.chinaexpert.dk

Jeg skal evt. have lidt mere at vide om nogen detaljer, men drop mig en mail på info@chinaexpert.dk eller ring på 50145163, så kan vi gå videre med sagen.

 

MVH

Shaung Winkel

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Shaung

Jeg smækker en email afsted til dig hen af den kommende uge.

Eventuelt er der stadig interesse for andre som har kontakt til nogen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Andi,

Kan du komme det nærmere mht materialer, prisleje og styk antal? Er det større produktioner, fx 500 og derover kan jeg godt hjælpe - men ellers kan du benytte www.alibaba.com hvis du selv vil i gang? Men husk at se dig for :) Du kan finde tips til leverandørsøgninger og andet på http://www.facebook.com/itspassiondarling

god fornøjelse, og skriv hvis der er noget du mangler?

Heidi / Plus 7 info@plus7.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi

kan du komme det nærmere mht materialer, styk antal og pris? Hvis det er større produktioner fx 500 stk eller derover kan jeg godt hjælpe. hvis det er mindre produktioner - eller du bare gerne vil igang på egen hånd, kan du prøve www.alibaba.com. men husk at se dig for :) du kan finde tips til leverandørsøgninger og lignende på http://www.facebook.com/itspassiondarling

hod fornøjelse og held og lykke

Heidi / Plus 7 info@plus7.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Tak for dit pæne svar :-)

Jeg vil gerne tegne noget op for dig - jeg søger stadig intens efter hvad det er for et produkt jeg skal benytte mig af, da jeg gerne vil lave et par prøver selv, for at kunne sende videre til producenten.
Det er nok noget hurtigt at søge efter producenten, før produktet er lavet, men det er vel OK at søge mulighederne imens man studere ;-)

Jeg har brugt ebay en del for at bestille nogen kvalitetsprøver hjem fra nogen private, og stadig er der bare ikke noget af det der har virket til at være i den "værdiklasse" som jeg søger.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Heidi,

Jeg tillader mig lige at spørge dig, om du eventuelt kan guide mig til nogen sider, hvor det er muligt at få et overblik over perler i alverdens stil, størrelse og farver?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)