Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestil artikler hos CloudWriter og få 20% i bonus og en Adwordskupon på 650 kr.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Lige et hurtigt  indspark - du skriver på siden "Bliv tekstforfatter hos CloudWriter":

Mange tak Thomas. Vil rette det hurtigts muligt :-)

God søndag :-) 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg gerne rose jer for jeres helt unikke design ;).. KLAP KLAP!!!

Hvad er jeres email? 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak:-) Vores mail er Support@cloudwriter.dk. Det kan du også finde på forsiden nederst:-)

God Søndag

Hilsen

Alexander

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener i seriøst, at man skal betale over 18 kroner i gebyr for at tanke 1.000 på sin konto?

Det afholdt i hvert fald mig fra at tanke op.

Syntes det er et super godt koncept, men jeres gebyrpolitik er helt ude af proportioner!

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Mener i seriøst, at man skal betale over 18 kroner i gebyr for at tanke 1.000 på sin konto?

Det afholdt i hvert fald mig fra at tanke op.

Syntes det er et super godt koncept, men jeres gebyrpolitik er helt ude af proportioner!

Tak for din henvendelse. Vi har ellers fået en god indløsningsaftale. Vi har forhandlet os til et fast gebyr på blot 1,85 %, uanset hvilket kort man benytter ( Dansk eller Udlandsk ).  NETS tager helt op til 3,75% på nogle kort. Selvom vi ikke har skrevet det på siden, kan du selvfølgelig foretage en bankoverførsel, så slipper du også for kortgebyret ☺ 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hansen:
Vi har ellers fået en god indløsningsaftale

Det er sikkert en god aftale for jer, men når jeg betaler med Dankort, så kan jeg af prislisten fra NETS se, at det koster kr. 1,45 + 0,10% altså 2,45 for at betale kr. 1.000, så er der altså lang vej op til 18,85.

Det er muligt det er en god aftale for jer, men ikke for jeres kunder.

Det er helt klart jeres valg, jeg kommer blot med min mening Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hansen:
Vores priser starter fra blot 25 øre pr. ord

Det er super fint at de starter så lavt, men hvad er gennemsnitsprisen for en ordentligt skrevet seo artikel? 

Jeg kan også godt sælge en kontorstol til 200,- men ville aldrig gøre det, for jeg kan ikke sælge kvalitet til den pris. Ligesom hos en bilhandler så starter prisen på 99.999,- men reelt koster den 120.000,- inden den er på gaden...

Så.... hvad ligger en artikel i ca? (og lad være med at skrive - "det afhænger af længde, kompleksitet osv") Smile

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Alexander Hansen:
Vores priser starter fra blot 25 øre pr. ord

Det er super fint at de starter så lavt, men hvad er gennemsnitsprisen for en ordentligt skrevet seo artikel? 

Jeg kan også godt sælge en kontorstol til 200,- men ville aldrig gøre det, for jeg kan ikke sælge kvalitet til den pris. Ligesom hos en bilhandler så starter prisen på 99.999,- men reelt koster den 120.000,- inden den er på gaden...

Så.... hvad ligger en artikel i ca? (og lad være med at skrive - "det afhænger af længde, kompleksitet osv") Smile

Hilsen Morten

Hej Morten Priserne er henholdsvis: 

•    25 Øre/ord for Basic 

•    50øre/ord for Standard

•    1 kr./ord for Expert. 

Artiklens længde kan bestilles med 150, 300, 500 700 eller 1000 ord.

Du kan se vores priser og læse mere omkring vores tre niveauer her

Jeg vil med glæde komme med et skøn omkring hvilket niveau som passer til netop dine behov. 

Hvis dette kunne have interesse, så kan du skrive til: Support@CloudWriter.dk 

Desuden er alle skribenter blevet nøje vurderet til de forskellige niveauer, så du altid kan være sikker på, at dine opgaver bliver påtaget af en skribent af den kvalitet du ønsker. Du vurdere ligeledes skribenterne efter opgaverne fra 1-5 stjerner.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg kiggede på jeres priser, var der 4 valgmuligheder og jeg er overbevist om at jeres "blogindlæg" ikke kostede 50 øre per ord

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Sidst jeg kiggede på jeres priser, var der 4 valgmuligheder og jeg er overbevist om at jeres "blogindlæg" ikke kostede 50 øre per ord

Hej Patrick,

Det er helt korrekt ja.

Vi har efter vores beta-periode besluttet at tilbyde tre niveauer i stedet for fire. Det gør det lige nu nemmere for os a placere vores tilmeldte freelance-skribenter og det gør det ligeledes nemmere for kunden at bestille.

Vi vil desuden meget gerne hjælpe dig med at vælge det rette niveau, så har du flere henvendelser, så må du meget gerne skrive til vores support.

Fortsat go aften.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)