Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsservice? Quickpay? Andre?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget interessant!

Især hvis man igennem dig kunne få uden at betale for oprettelsen:)

Hvad så hvis man har flere domæner med flere webshops, hvordan kommer det så til fungere?

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakie!

jakie:
Især hvis man igennem dig kunne få uden at betale for oprettelsen:)

Du vil blot downloade aftalen på siden, udfylde og sende den ind til Netaxept. Hvis du ikke kan downloade kan jeg godt sende den til dig via e-mail.

jakie:
Hvad så hvis man har flere domæner med flere webshops, hvordan kommer det så til fungere?

Du kan godt have flere shops for ét domæne (*). Du skal betale for hver shop. Hos Nets/Netaxept skal du have en aftale for hvert domæne. hvis det drejer sig om den samme forretning. Du kan ellers aftale nærmere med Nets/Netaxept.

(*) Idet din shop leveres som en netadresse/url kan du derfor have så mange shops lagt ind på din hjemmeside.

Chuuuuu

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg forstår ikke helt hvor jeg skal downloade det henne, da jeg bare kommer til https://www.terminalshop.dk/Netaxept/tm/Pakker/Bestilling/?p=netaxept-start

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakie!

Du skal komme på 'Nets/Netaxept'-siden på min hjemmeside og trykke på 'Aftale om brug af Netaxept Forhandler'-linket.

Chuuuuu

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne anbefale QuickPay som betalingsgateway. Super gode priser, API til min webshop, samt super reaktion på support sager osv.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :)

Og for lige at det hele er skåret ud i pap - jeg skal ikke betale noget til NETS andet end 150 kr. på. måned med Netaxept Start? :)

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakie!

Det er afgift alene til betalingsmodulet Netaxept (ligesom en betalingsterminal). Ud over det skal du have for en eller flere kortaftale(r), som også beskrives på 'Nets/Netaxept'-siden. Dankort-aftalen vil koste 1000 kr/år, 1,45 kr/betaling og 0.1% af transaktionspris.

Du kan læse mere her (Dankort/øvrig handel).

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da lige nævne, at Skrill (Moneybookers) også tager imod Dankort, hvis det er. 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)