Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor har svindlet og stukket af med alle pengene

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej skriver i håb om nogen kan hjælpe mig har en revisor der i fredag pludselig valgte at stikke af med alt hvad jeg ejer og tømme alle mine kontoer.det er desværre ik kun mig det er gået men mange andre også sagen er meldt til politiet men for at jeg kan kører min virksomhed videre skal jeg låne 50000 kr banken vil ik hjælpe nogen som kender nogen hilsen karina

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Karina1844:
hej skriver i håb om nogen kan hjælpe mig har en revisor der i fredag pludselig valgte at stikke af med alt hvad jeg ejer og tømme alle mine kontoer.det er desværre ik kun mig det er gået men mange andre også sagen er meldt til politiet men for at jeg kan kører min virksomhed videre skal jeg låne 50000 kr banken vil ik hjælpe nogen som kender nogen hilsen karina

Hvordan kan han/hun dette , der er da ikke nogle der giver sin revisor fuldmagt over konti normalt ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fatter heller ikke at man kan gi sine log ind oplysinger til netbank til sin revisor, hvor kunne du dog gøre det.

Hvis det var i fredags, mon så ikke politiet kan få lukket hans konti omg og køre transaktionerne om når I er flere der skal ha anmeldt det må den ha ret høj prioritet. Han kan vel ikke ha været ude og hente alle pengene kontant - så der må jo være overførsler

Jeg tvivler på nogen ud fra de få oplysninger lige vil sætte 50.000 kr i din bank desværre

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Glostrup
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Ikke oplyst Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må da være en joke...!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian pro:

Det må da være en joke...!

Jeg må indrømme at hvis det virkelig er sket, forstår jeg ikke hvorfor ekstrabladet ikke ville give spalte plads til det.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder også underligt.

Hvis man bruger bankens erhvervsnetbank, vil man kunne opsætte systemet så revisor kan lægge betalingerne ind, men ikke godkende. Det andet er alt for farligt og frister over evne. Jeg har dog personligt haft to kunder hvor damen som sad med bogholderiet gav sig selv nogle "midlertidige" lån. Det slags bliver selvfølgelig altid opdaget.

Derfor et godt råd til alle iværksættere. Sørg for du selv skal godkende alle betalinger.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2079
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatter heller ikke at man kan gi sine log ind oplysinger til netbank til sin revisor, hvor kunne du dog gøre det.

Helt enig med Cookie.

Jeg har ALDRIG udleveret login til: BANK, SKAT OSV til de revisorer jeg har haft.

Johnny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)