Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Articoli opdateret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har desværre bemærket at flere ikke overholder vores regel om 300 ord per artikel. Jeg har derfor opdateret Articoli.dk med en plugin som tæller antal ord og gør forfatteren opmærksom på det hvis artiklen ikke er lang nok. Du kan således bare skrive løs indtil du når minimumslængden.

Desuden håndhæver det også vores politik om max 3 links per artikel.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det problemer med oprettelsen? har ikke kunne oprette mig på siden. Får ikke nogle email. Har forsøgt 2 gange i løbet af nogle dage.

Bare om det er et generalt problem for siden eller det er mig der har været uheldig? Smile

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Er det problemer med oprettelsen? har ikke kunne oprette mig på siden. Får ikke nogle email. Har forsøgt 2 gange i løbet af nogle dage.

Bare om det er et generalt problem for siden eller det er mig der har været uheldig?

Jeg prøvede lige at oprette mig. Og det fungeree fint. email kom omgående. Så ingen problemer her. Har du evt. tjekket dit spamfilter, hvis du kører med sådan et? Kig i mappen Uønsket E-mail, hvis du bruger outlook.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at tjekke i morgen. Der kommer i hvert fald løbende artikler så jeg har ikke haft grund til at tro at der har været problemer.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dælme mærkeligt. Nå det må være mig der har fået gjort noget forkert (hvilket i sig selv er imponerende Smile) - Der er ikke ankommet noget i spam/uønsket post så har ikke modtaget det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg havde siden var der få der ikke modtog mails, men størstedelen fik dem :)

Nogen mailklienter der ikke kan modtage

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)