Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores nye website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har jo selv med hård hånd vurderet masser af websites præsenteret her på Amino... og er klar til nu selv at få tæsk.

Vi launchede igår, men mangler stadig lidt på sitet - men feedback kan jo være med til at gøre sitet bedre - så det modtages med kyshånd.. både positiv og negativ kritik.. :-)

TAK

Morten

http://www.lgo.dk

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lige et n i "green" i titlen på siderne.

Jeg synes overordnet set det ser godt ud. Det er et flot logo, Måske der mangler noget tekst i det eller forkortelsen LGO. Da brandet ikke er stort (endnu forhåbentligt) vil folk der ser jeres logo ikke forbinde det med noget. 

Der mangler måske en hvad er det vi laver tekst du kan læse meget hurtigt. Synes den tekst man støder på først er lang før man kommer ned til om du vil sælge hjemmesider eller hvad det er du vil. Ikke fordi den tekst i sig selv fejler noget, men der mangler den der tekst der fanger kunderne på 10sek så de vil læse videre andre steder på siden. "Det er LIGE præcis det jeg ledere efter!"

Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
META
WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om mit feedback er brugbar, for det virker meget som et site man kommer ind på, hvis man allerede er klar over hvilket produkt man søger. Men du får den alligevel!

Jeg synes at man som helt almindelig forbruger bliver dybt forvirret når man gør sin entré. Jeg har en rimelig viden omkring IT, men det tog mig alligevel et par minutter at forstå, hvilken forretning I driver og hvad I vil sælge mig. Det er ikke svært at læse sig til, men når man kommer ind på siden bliver man nærmest bombet med informationer, uden at man helt ved hvor man skal starte. Jeg kunne måske godt tænke mig at siden var lidt mere lige-på-og-hårdt med hvad I rent faktisk laver. Der skal skæres ind til benet, så man med det samme ved om man er kommet til at sted som har løsningen på ens problem. Jeg tror måske mange vil finde det en smule forvirrende, for man skal sortere i en del information inden man er i mål. Hvad I overordnet tilbyder står delvist i citatet af Magnus Hansen midt på siden, men inden man kommer derned skal man forbi en topmenu med en masse valgmuligheder, samt en række billedslides der kommer ind på alt muligt om Indien mm. - der er simpelthen for meget samlet på ét sted efter min mening.

Jeg savner mere fokus på det simple spørgsmål om hvad det helt konkret er I leverer. I skal vel også sælge til folk som ikke har samme viden som jer, så måske I er nød til at lave websiten lidt mere venlig overfor de mere "dumme" indenfor området. Det er blot mine umiddelbare indtryk af besøget.

Sidens design og den uddybende information (når man ved hvad man leder efter) er der derimod intet at komme efter. Jeg synes det er en virkelig flot side der oser af at I har styr på hvad I laver. Farvespillet generelt og i forhold til logoet er lige i skabet. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg brugte over 10 minutter forstå det er en CMS løsninger i tilbyder hurtigt frem med det , der mangler simpelthen struktur der forklare det hurtigt og kort fattet det er det vi tilbyder

en god ide er at i får lavet en demo model der vise netop hvad dette her cms kan da det ikke er videre kendt CMS løsning som ikke mange kender , men som forstår siden er det hjemmesider i levere såvidt jeg forstår på siden jeg er dog ikke 100% sikker 

der mangler bestil knap

kontakt mig der er mange der laver en kontaktformular hele siden igennem

online suport er vigtigt på siden da mange sikkert ikke forstå lige dette her så mange hopper sikkert af vis der ikke står en online suport på siden

som nævnt en demo mangler der på siden , men med stor fordel kunne arbejdes med det visuel på siden grafisk og billeder på siden mangler der på siden , da siden er alt for tekst tung

en god ide at få de social medier på google plus og facebook er en yderste god ide

god ide med en kontakt side med jeres cvr nummer og jeres kontakt info og en kontaktformular der så er det lettere at kontakte jer

cvr nummer i fodnoten vil styrke sidens troværdigheden

titlerne på siden er yderst ens 3 første ord hele siden er de samme ord lav gerne alle titlerne unikke på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser super ud. Lækkert design:)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de foreløbige tilbagemeldinger... meget konstruktivt og noget som vi arbejder videre med.. Noget var planlagt af rettelser - andet... ups - det må vi gøre bedre... 

Men fortsæt endelig...www.lgo.dk

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)