Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daytrading

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Ahle Bæk:
Min opfattelse er bare, at jo tidligere man kommer igang, jo bedre - er det rigtigt?

Jeg tror personligt på, at en fornuftig nysgerrighed, kombineret med en god strategi er et godt udgangspunkt for at starte på aktiemarkedet. Du har sikkert investeret i Tesla, fordi du tror på teknologien og dens fremtid og ligeledes har undersøgt en masse om dem inden, da det ikke er en almen kendt aktie at besidde.

Du har altså handlet forsvarligt, hvis man kan bruge sådan et udtryk?! :) Sådan synes jeg du skal gøre fremadrettet! Læs, lær, vurdere og bedøm - er dette en sikker aktie for mig!?

Ligeledes sæt dig mål og ha' en strategi - og FØLG den! (Du kan evt. teste lidt forskellige strategier, alt efter hvordan din erfaring vokser) Vurdere en aktie ud fra din risikovillighed - herunder markedet, aktiens nuværende værdi, dit kursmål og din nedre tabsværdi - altså, hvis alt går galt, hvornår vil du så realiseret et tab! Og handel så ud fra disse mål. Tro på dig selv, din mavefornemmelse og ikke andres! Der er altid nogle, der skal fortælle dig, hvor god eller en dårlig investering noget kan være! Men lyt til dig selv og dine egne fornemmelser samt egne vurderinger! Mange er for elbiler - mange er i mod! Du tror på dem:)  

Kort sagt - Vær fornuftig, nysgerrig og lav en strategi for dine aktier - samt undersøg alt om aktiehandel, så skal du nok få startet godt !

Og nu, når du er god til engelsk - Warren Buffett skriver nogle UDEMÆRKEDE bøger;)

//Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg vil anbefale dig at låne nogle bøger om aktiehandel på det lokale bibliotek. Samtidig vil jeg også anbefale dig at læse Dagbladet Børsen. Sammenlagt giver det en god viden, som du kan bruge på aktiemarkedet og andre finansielle markeder.

Daytrading kan være meget svært, da det er svært at time hvornår en aktie hhv. ligger højt og lavt.

Desuden er det vigtigt, at du laver en strategi, INDEN du køber dine aktier og husk på at holde fast i strategien, når du har købt dine aktier.

Når du skal i gang med aktiehandlen, vil jeg anbefale dig www.nordnet.dk, da det er nemt og billigt. Du kan også bruge din bank.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du med ind og høre ham 16/1/2013 kl- 16.45 i København ?
Greg Secker er en internationalt anerkendt autoritet indenfor FOREX trading og wealth management. Han betragtes som verdens måske allerdygtigste vallutahandler, og optræder regelmæssigt i medierne med sin ekspertviden og på scenen med andre wealth eksperter som Tony Robbins, Robert Kiyosaki, T. Harv Eker, Sir Richard Branson, Premierminister Tony Blair, Lord Alan Sugar, mega-iværksætteren Donald Trump og mange andre. Nu kan du opleve ham for første gang LIVE i Danmark.

http://speakersclub.dk/shop/laer-hemmeligheden-bag-valutahandel-greg-secker-kbh.11104.html

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)