Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp Jeg skal på Iværksatter messe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået en stand på årets iværksætter messehttp://www.ivaerk.dk/ , Det skal nok blive sjovt, men jeg har ingen erfaring med det, 

Jeg har et lille regnskabs firma, som selvfølgelig har fokus på iværksatter virksomheder, men meget lidt forstand på salg og det må da gerne give lidt flere kunder, har i nogle gode ideer til at få folk til at komme forbi netop mig og ikke vælge de store etablerede firmaer.

I er selvfølgelig alle inviteret til at kigge ind i min stand, jeg har fået en stand i det område der hedder Rising Stars, så kig forbi din lokale regnskabspartner.

Mvh

Jakob 

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Spændende at du skal på messen, så vil gerne ligge min vej forbi din stand.

Jeg vil ikke fortælle dig hvordan du skal lave din markedsføring, men her er et par hints som du måske kan bruge til noget eller være opmærksom på.

Alt for mange sælger på "vi kan, vi gør, vi er" eller det som man også kalder "me, myself and i". Jeg er egentlig ikke interesseret i hvad eller hvem du er som virksomhed, mens værdien du kan tilføje mig som kunde ved et samarbejde er meget interessant. Så "Bedre pris, mere tid, større ekspertise, altid tilgængelig" osv.

Gør noget anderledes på messen, for du er i hård konkurrence, så hvad er det der adskiller dig fra de andre og hvordan kan du få mest mulig opmærksomhed?

Har ikke mulighed for at skrive en lang svale, men håber at dette giver grobund for nogle tanker.

 

Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine råd dem vil jeg tænke ind i min markedsføring

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Der er mange gode muligheder for dig på messen. Ved sidste år at du kunne give noget gratis og blive nævnt i et ekstra skriv. Det vil få folk til din stand for at få det gratis af dig. Giv fx 30 min rådgivning væk. Giv dig selv den forestilling om at det er et 30 min salgsmøde. for det er det faktisk!

Alle stande med gratis kaffe får folk til, det er en overdrivelse men der er noget med at gratis kaffe kan få folk til at flokkes. Så sørg for at du kan give flyers aftale et gratis inspirationsmøde eller andet som kan få dig igang EFTER messen.

Med salgsbriller skal du tænke på at alle folk som henvender sig eller du snakker med er en potentiel kunde, aftal et møde efter messen, og hav din dagsorden på plads efter du har været på messen så salget kan lukkes hurtigt og du har kunden i hus!

Det er vigtigt at du hjælper din potentielle kunde med at tage en beslutning, lav ikke for mange åbne spørgsmål men giv dem muligheden for at vælge den gule eller grønne i stedet for hvilken farve :-)

Spørg endelig løs

De bedste hilsener

Michall Helmbæk

Marketingansvarlig

Connection Management

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)