Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Garum ! hvad er det?

Formentlig et nyt ord for de fleste, men det er det produkt romerne for et par tusind år siden lavede i Portugal og sendte til alle hjørner af det romerske rige.  En pasta lavet af fisk, salt og krydderurter, og det var et højt værdsat tilskud til mange retter.
 
Om Garum laves i dag vides ikke, men det var måske en ide for en iværksætter
 
Baggrunden for denne produktion var en overflod af fisk og salt - som Portugal har endnu, og sardiner i dåser laves i dag bedst i Portugal, - vor leverandør har lavet dem siden 1853 og har. bl. sardin fileter
(uden ben) og eksotiske ting som blæksprutter i sit udvalg.
 
Fiskekonserves fra et stort frisk Atlanterhav indgår i vort udvalg af specialiteter som laves ekstaordinær godt i Portugal. Desuden, honning flor de sal, olivenolie, spm allerede omtalt  ( imorgen om piniekerner). Og vi håber at finde en dansk samarbejdspartner til salg og distribution i Dk evt hele Skandinavien.
 
med venlig hilsen
Erikport
 
 
 
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erikport !

hvad med

´bacalhau´ - saltet torsk  fisk.

Smile

Hvis du har brug for hjælp til din virksomhed i Portugal, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det indlæg, du besvarer, er fra 2006.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)