Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster et affiliate program og hvem kan programmere det?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

For at følge med tiden har jeg overvejet at betale for et affiliate program til min hjemmeside og hertil håber jeg i kan svare på nogle af de spørgsmål jeg har gået og tænkt over.

Hvad koster et affiliate program til www.tjekdanmark.dk f.eks. og hvordan bliver det opbygget?

Hvem kan programmere et system så virksomheder kan blive markesført og betale pr. klik pris i stedet for et fast beløb for abb?

Kan det tilføjes hjemmesiden via html koder, skal man starte forfra eller hvorledes fungere dette?

Har flere hjemmesider hvor et mindre affiliate program vil være relavant så håber i har nogle gode råd?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

De fleste annoncører vil gerne have/se information fra et 3. parts program/software og bl.a. amino bruge http://www.emediate.com/ til deres bannere - men det er vel mest til CPM annonce. Det du spørger om er mere CPA og så vil det være klart det nemmeste/billigste, at se på alle de affiliate netværk, der findes i Danmark.

Partner-ads.dk har fx. over 400 webshops tilkoblet, så mon ikke du finder det du skal bruge der imellem?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

-Slettet

Undskyld jeg misforstod indlæget.

Jeg ville også overveje et partner program, der allerede har affiliate programer klar.

Held og lykke.

Mvh

Kristoffer

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er et program der kan programmeres til at vise forskellige grupper indenfor oplevelser, spisesteder, ophold, transportmidler og rejsebureauer. Grupperne er oprettet på www.tjekdanmark.dk men vil gerne have et affiliate program ind over så jeg kan se hvor mange der klikker på de forskellige virksomheders hjemmeside link.

Søger ikke et program ligesom partner aids som i forvejen har annoncerne. Se f.eks. under oplevelser. Hvis man klikker på en af de forskellige grupper så står der ikke noget information om nogle virksomheder endnu. Det skal jeg tilføje, men det jeg godt kunne tænke mig er at man kan måle hvor mange besøg der klikker på annoncøres hjemmeside link og bannervisniner.

Håber i forstår?!

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du vel sætte op i GA?

Jeg har sat sporing af udgående klik på min side, så jeg kan se, hvor der klikkes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige at du "udelukkende" er ude efter noget statistik?

HVis ja, så kan du sætte det op i Google Analytics.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en en statestik over udgående/ eksterne hjemmesidelinks. Det jeg tænkte på er et program der automatisk tæller hits sammen i løbet af en måned, hvor efter en faktura automatisk sendes ud til hver kunde for det antal besøgende der har klikket sig videre via hjemmeside linket.

Jeg ved ikke om det er muligt? Eller er det bedst at bruge Analytics og så selv sende fakturaer ud efter hvor mange klik der har været osv?

I dag bliver kunder hos Tjek-Danmark faktureret for 2 års markedsføring af gangen så det administrative arbejde formindskes vedr. fakturaer og udsendelse, men hvis der er en bedre løsning at gøre det på kunne det måske være aktuelt.

Hvad synes i ville være fornuftigt i denne situation?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville fokusere på forretning og ikke på teknik. Begynd at registrer med Google Analytics (du skal manuelt tilføje sporing til alle udgående links). Og så send fakturaer manuelt.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er umiddelbart enig - få det sat op i google og så få gang i at få annoncører på! Din side er ikke meget værd uden - og så skidt med at du skal bruge lidt tid på manuelt at lave fakturaer i starten. Så får du også noget erfaring med hvad dine annoncører er villige til at betale for - og hvordan du gerne vil have at dit affiliate system skal fungere. Så kan du langt bedre opskrive kravene til systemet og få et seriøst bud på en pris. Hvilket programmeringssprog er der benyttet på hjemmeside/hvilket CMS er den bygget op i?

Du er velkommen til at sende mig en PM/Mail når du er klar til at udspecificere dit system, så skal jeg gerne give en pris på det, hvis det er noget jeg kan levere(afhænger lidt af dine krav til CMS osv.).

\Mikkel

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok det var måden at gøre det på, vidste bare ikke om der var kommet et smart program eller andet der kunne benyttes for at løfte den administrative del.

Når jeg er nået frem til specifikke mål for hvad programmet skal kunne, så skal jeg nok skrive til dig omkring forespørgsel på system Mikkel.

Tak for jeres hjælp og gode råd begge to. :)

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)