Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksgruppe i København

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er netop gået 100% fuldtid med min webshop for elektroniske cigaretter og kan godt mærke at jeg har brug for at komme lidt ud og snakke med andre mennesker der også er interesseret i online markedsføring (konen og vennerne er trætte af at høre om detSmile).

Jeg leder derfor efter en netværksgruppe for online marketingsfolk i København som vil have mig med til et prøvemøde - og meget gerne en som mødes i dagstimerne.

Lidt om mig:

Jeg hedder Philip, er snart 23 år, gift og har en dreng på 1½ år, og bor på Amager. Jeg har beskæftiget mig med online markedsføring (primært søgemaskineoptimering) de sidste par år, og det sidste års tid har jeg drevet super-smoke.com. Indtil for nylig var jeg også tilknyttet et reklamebureau hvor jeg lavede seo, men som sagt er jeg stoppet for at fokusere fuldt på e-cigaretterne. 

Jeg er rar og sjov og har en masse erfaring at byde ind med, så jeg vil helt sikkert være et catch for mange grupper Smile

Jeg håber at høre fra nogle af jer Aminoer, enten her i tråden eller i en Privat Besked hvor jeg også kan fortælle lidt mere om mig selv.

Mvh
Philip 

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Philip.

Jeg har hørt man kan købe de der elektroniske cigaretter i netto ?  Er det rigitg, ?

Hvis ja, er det ikke lidt svær at konkurre mod Netto ?

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Javazi:

Hey Philip.

Jeg har hørt man kan købe de der elektroniske cigaretter i netto ?  Er det rigitg, ?

Hvis ja, er det ikke lidt svær at konkurre mod Netto ?

Hehe nu var det ikke det indlægget gik på, men jo, det er rigtig nok at man kan købe dem i Netto. Uden at starte den store debat er der dog en enorm kvalitetsforskel på de to produkter, og derfor går det nu meget godt med konkurrencen. 

Og så har vi netop rykket firmaet til udlandet, så du nu kan købe en e-cigaret med nikotin hos os, hvor dem Netto sælger er uden nikotin, så på den måde er der også en fordel

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)