Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Kalender - Har selve store Google virkelig ikke lavet en app?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, titlen siger vel sig selv?

Kan det virkelig passe, at der ikke findes en Google Kalender app?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De har deres calendar app, den finder du under calendar.google.com

Hvis du mener til Android / iOS så er der som sådan ikke en official app. Men både de indbyggede calendar apps og mange andre som der findes, kan synkroniseres med Google's.

Der er også Google Search app'en, der er der indbygget google's egne små apps, heriblandt deres kalendar. Men kvalitetsmæssigt er det ikke det store.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Til hvilket OS?

Android er det selvfølgelig indbygget i og der kan hentes app til yderligere at tweake det.
iOS sætter du os bare op med din gmail så virker kalenderen os direkte med din account.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, mente selvfølgelig den til Android.

Jeg har synkroniseret en eller anden med min Samsung smartphone, men det er bare langt fra det samme som at sidde ved den ved computeren.

Blandet andet kan jeg ikke på mobilen se min kærestes "kalender", som er synkroniseret med min egen - Jeg kan dermed se begge vores på computeren, men ikke på mobil :-(

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Samsung Galaxy S3, men ved ikke om det er præcis samme app. På min har jeg den der S-planlægger.

Går du ind i den, indstillinger og trykker på "kalendere"burde du kunne vælge alle de kalendere som du finder på Google's kalender på internettet. Sådan er det i hvertfald hos mig.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Archi 

Jeg har samme mobil og bruger også S-planlægger (måned) - Men kan ikke finde, hvor man gør dette, kan du hjælpe? Altså hvor man slår flere kalender til?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er inde i S-planlæggeren;

1) Tryk på venstre knap i bunden af mobiltelefonen (Ved ikke lige hvad man kalder den!)

2) Så popper der nogle muligheder op - tryk på indstillinger.

3) Så skifter skærmen og der er en del muligheder. Scroll ned og tryk på "Kalendere". 

4) Så kan du se en liste ovre de kalendere der er på mobilen. Der skulle gerne stå din Gmail addresse og under den burde der være alle de forskellige kalendere du har på din konto.

Spørgsmålet er om du så kan se din Gmail? Hvis ikke, er det fordi at du ikke har synkroniseret din mobil med Google.. men prøv lige og se hvor langt du når hen nu.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På Iphone, downloader du automatisk din google kalender, når du tilslutter din gmail konto.

Indstillinger --> E-post, kontakter, kalendere --> tilføj konto.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, det virker - Lækkert! Du skal have mange tusinde tak for den dejlige hjælp :-)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)