Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser hele tiden Zalando.dk, hvem er det?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sand Sørensen:

Spørgsmålet er om ikke Google fanger dem som ugyldige kliks så du rent faktisk bare har spildt din tid ;)

Det er dig der er adwords ekspert, så det kan du måske svare på? :)

Det skal siges at klikkene er foretaget over en måned og på en masse forskellige sider. Som jeg har indtryk af ville der være større chance for at de blev ugyldige, hvis de var foretaget meget hurtigt og på de samme få sider.

Ellers må man sige det er meget billigt at lave remarketing, hvis man kun betaler for ganske få kliks fra samme person, men igen så er jeg ikke ekspert, så jeg kan ikke svare.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :
Er der nogen, der ved, med hvilket shopsystem zalando.dk/de er lavet?


Du kan være helt sikker på, det ikke er noget standardsystem - men derfor kan man sagtens bygge noget der ligner det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Kim Sand Sørensen:

Spørgsmålet er om ikke Google fanger dem som ugyldige kliks så du rent faktisk bare har spildt din tid ;)

Det er dig der er adwords ekspert, så det kan du måske svare på? :)

Det skal siges at klikkene er foretaget over en måned og på en masse forskellige sider. Som jeg har indtryk af ville der være større chance for at de blev ugyldige, hvis de var foretaget meget hurtigt og på de samme få sider.

Ellers må man sige det er meget billigt at lave remarketing, hvis man kun betaler for ganske få kliks fra samme person, men igen så er jeg ikke ekspert, så jeg kan ikke svare.

Det er klart at jo længere periode du spreder de klik over, jo større er chancen for at de ikke registreres som ugyldige.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Du kan være helt sikker på, det ikke er noget standardsystem - men derfor kan man sagtens bygge noget der ligner det.

Ok, jeg har nu bare en ret god idé om, at der er noget der ligner rigtig meget endda...
http://www.dafiti.com.br/

http://www.zalando.dk/

Mit bud er, at der er brugt et framework og så en template...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :

Ok, jeg har nu bare en ret god idé om, at der er noget der ligner rigtig meget endda...
http://www.dafiti.com.br/

http://www.zalando.dk/



Hvis du ser nærmere på Dafiti vil du finde ud af, de har et link til Zalando - så det siger ikke meget andet, end det må være samme ejerkreds. I hvert fald har JP Morgen investeret i begge selskaber.

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bülent:
Det er da noget af en dårlig forretning og køre med underskud i så langtid 

Det er faktisk en strategi der ofte bliver brugt eller er nødvendig for at komme ind på et hårdt marked. Eksempelvis teleselskabet 3 er kun begyndt at tjene penge i Danmark indenfor de sidste 2-3 år. Så at køre med underskud i en årrække betyder nødvendigvis ikke at det er en dårlig forretning, men kan være den investering der skal til for at få fodfæste i et marked.    

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Hvis du ser nærmere på Dafiti vil du finde ud af, de har et link til Zalando

Du er skarp. Det havde forbigået min næse. Bruger du et værktøj til at finde forbindelsen?

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bülent,

Jeg havde præcis samme følelse. Kendte ikke rigtigt firmaet, men så deres bannere overalt, og endte selvfølgelig tilsidst med at klikke på et af dem og endte i en ret så fin webshop

Herefter tænkte jeg: "Jeg er nok ikke den eneste der har det sådan". Derfor kiggede jeg lidt rundt på deres side og fandt ud af at de har et såkaldt partnerprgram, altså et affiliate program med et fint ord :)
Jeg ansøgte om at være med i dette (de bruger et netværk der hedder www.zanox.de ), og rigtigt nok har det for mig været ret nemt at drage nytte af deres optræden overalt på nettet og i tv til at tjene lidt penge på affiliate marketing for dem.

Bare et godt råd, hvis der er andre der vil have noget godt ud af deres massive interenet marketing :)

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)