Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shark tank.. Super nice iværksætterprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Aminoer

Jeg vil bare lige komme med en anbefalng af et Tv program der hedder Shark Tank.. Programmet handler om at iværksætter, kommer ind og præsentere deres produkt/ydelse/patenter til fem hardcore invistorer. Hvis invIstorene synes det er en god ide, skyde de penge i ideen, imod en andel af virksomheden. Showet er meget Amerikansk men også meget inspirenede. Det kunne være lidt sjovt at se en dansk version af programmet, med nogle af Danmarks tunge drenge som invistorere. Det kunne evt være et Tv-show der blev vist her på Amino tv, hvor nogle af menneskerne bag Aminokapital kunne gå ind og lege med? Ville bare lige dele mine tanker..

Håber i alle får en dejlig og inspirende tirsdag,

Jacob
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:
Det kunne være lidt sjovt at se en dansk version af programmet, med nogle af Danmarks tunge drenge som invistorere.

Det kunne være meget fedt, ja. Det ville helt sikkert få folk til at give en gammel idé, eller et gammelt koncept en ny chance. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Har ikke set Shark Tank men følger selv med i den englenske udgave Dragons Den hvor konceptet er vist ens. Der kommer mange ideer og koncepter frem bl.a hungryhouse.co.uk hvor det er en kopi af Just-Eat

Mange af disse ideer og koncepter vil kunne markedsføres her i dk

Men skal lige se hvad Shark Tank er 

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rigtig fedt program, følger selv med i det på Hulu. Det er vist blevet lavet i mange lande, men jeg tror næppe der er noget der kan slå den amerikanske og canadiske/engelske. D

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

super fedt program - dragons den var gode, men disse er også fascinerende og man får masser af ideer og tips til hvordan man prissætter firma og evt. opgiver equity for de rigtige beløb :)

vinterferie og masser af shark tank afsnit foran mig Yes

ps martin thorborg har været med i den danske version :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/forums/t/168476.aspx

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)