Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havana Esbjerg/Varde skal bruge nye visitkort. Prisen er parametret.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. 

Som en ud af fem ansvarlige på Havana Varde/Esbjerg, står vi nu og skal bruge nogle fede visitkort. I første omgang skal vi have lavet ml. 200 og 400 hver. Der skal være tryk på den ene side, med navn, kontaktoplysninger, osv., mens der på den anden side skal være en sort baggrund med vores logo'er. Der satses selvfølgelig på et fremtidigt samarbejde, med mulighed for flere fede tryksager. :-) 

Kontakt mig gerne på info@havana-esbjerg.dk, ref.: Tobias Elkjær. 

Venlig hilsen,

Tobias Elkjær

Havana ApS

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være nogle, som kan komme med et tilbud :-)? 

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har sendt en email til dig lige for et splitsekund siden.

Vi laver rigtig mange forskellige visitkort i MediaMouse, så jeg skal lige have mig sporet ind på hvad for en type der kunne være interessant.

/Jesper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
 Jeg har sendt en email til dig lige for et splitsekund siden.

Vi laver rigtig mange forskellige visitkort i MediaMouse, så jeg skal lige have mig sporet ind på hvad for en type der kunne være interessant.

/Jesper

Pt. har jeg lige lidt problemer med min exchange-server. Det vi søger er en god kvalitet med tryk på begge sider, som nævnt tidligere. I fremtiden vil der dog formentlig komme flere og mere krævende tryksager. 

Tilmed er leveringstiden også vigtigt for os, hvis samarbejdet skal være fremadrettet.

Vh

Tobias Elkjær

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set på jeres hjemmeside. Det ser godt ud! Er der mulighed for, at vi kan få sendt nogle eksempler, samt nogle priser? 

Andre er selvfølgelig også velkommen til at byde ind. 

Vh

Tobias 

Havana Esbjerg

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)