Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny virksomhed med gæld.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Spur Con:Tra Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Sidder og tænker på at starte ny virksomhed, vil lave en webshop. ikke noget vildt i det.

Men sagen er den jeg tidligere har haft en transport virksomhed og i den forbindelse har en gæld hængende over hovedet.

Hvis nu jeg starter denne webshop kan jeg så komme ud for at mine kreditorer vil komme og kræve at sælger mit varelager for at de kan få deres penge.

Det er jo i deres bedste interesse at jeg prøver at starte noget nyt så de kan få deres penge og vi alle kan gå glade hver til sit.

Mvh Casper Spur

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperSpur:
Hvis nu jeg starter denne webshop kan jeg så komme ud for at mine kreditorer vil komme og kræve at sælger mit varelager for at de kan få deres penge.

Hvis du starter ud som enkeltmandsfirma er det en risiko for at dine kreditorer forsøger at gøre udlæg i dit varelager.

/Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er fedt at du vil på fode igen, men det jeg tænker er, at hvis du starter ny virksomhed op, herunder en webshop og indkøber et varelager hertil, så viser det overfor dine kreditorer at du må have penge dertil, og så kan jeg forestille mig, at de måske vågner op og henvender sig for at få deres tilgodehavende. Sker det, kan du så altid forsøge at forklare hvad formålet er med shoppen og at de vil komme til at få deres penge, dog uden du forsøger at love for meget.

Alternativt, så kunne du starte webshop og og benytte dropshipping af varerne. Dertil har du ikke noget varelager de kan komme efter og du slipper for udgiften til at stifte varelager. Men det er selvfølgelig kun et foreslag og ikke sikkert du kan finde en dropshipper indenfor den niche du påtænker at forhandle varer indenfor.

Ønsker dig ihvertfald al mulig held og lykke Yes

 

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Spur Con:Tra Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan...

Tak for motivations boostet... Dropshipping er desværre ikke en mulighed... men tak fordi du lærte mig et nyt udtryk... :p

mvh Casper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)