Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online slagter forretning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg arbejder til dagligt som slagter og har jeg gjort i over 5 år nu, jeg elsker mit fag, og alt det man kan sætte sit eget præg på.

Mit helt store drøm går på at have mit eget lille slagter butik, med en masse hjemmelavet produkter, som folk så kunne købe.
Denne mulighed kan snart blive en mulighed, for har lokalerne, mangler bare maskiner og fødevare godkendelse osv :)

Men næste store spring kunne være med salg over nettet, jeg har købt 2 gode domæne til dette, dog ikke sikkert det bliver til noget endnu :-)

Men jeg vil hører dig om hvad du vil sætte pris på hvis du skulle bestille kød online og få det leveret til din dør, hvilken produkter, hvilken forventninger osv.

Lige nu kan jeg desværre kun tilbyde at slagte ½ grise til folk i nordjylland, det er for lidt synes jeg.. :-)

Håber at hører fra nogen og spørg endeligt løs :-)

Mvh
Morten 

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på http://www.grisogko.dk/

De sælger via nettet og leverer direkte i engangs kølekasser, som er forseglet med tape.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Johansen:
Men jeg vil hører dig om hvad du vil sætte pris på hvis du skulle bestille kød online og få det leveret til din dør, hvilken produkter, hvilken forventninger osv.

Tjek aarstiderne for at se hvordan det kan gøres.

Opskrifter med hver levering
Gode råvarer
Styr på logistik/emballering/levering (kødvarer kan give en ekstra udfordring )
Håndtering af ændringer/afbestillinger via net 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

De andre har tilsvarende services, men men men.

Få aftaler istand med feks Friland A/S. De får feks kødkvæg dyr ind fra hele landet.

Dine kunder kunne så tilmelde sig en info/køb når der lander en "lokal ko" i din biks.

Tro det eller ej, folk vil gerne betale for lokale dyr.

Forrige år fik vi en fik vi fat i et par lokale køer fra friland. De gav desuden også lidt annonce tilskud. Det gav meget repsons i lokalsamfundet at de ligepludselig kunne købe noget af den ko de så hver morgen på vej på arbejde.

Desuden følger der sindsyg god sporing med frilands kødkvæg. Kunderne elsker det.

Maskine til produktion kan vist leases, de dyre af dem. Hakkere og mindre maskiner kan du købe brugt. Du behøver ikke at starte med en sprit ny mado til start.

Undersøg dog lige om fødevarestyrelsen kræver køl på hakkerne. 

Kogekar kan også findes rundt omkring. 

Hvis du ved du vil starte om feks 1½ år der skal showet køre. Så begynd allerede nu kigge efter maskiner. Nogen gange kan man være heldig at finde nogen. Bare få kigget efter og smurt. Vi har en butcher boy kørende som næsten er antik. Men god vedligeholdelse er alfa omega.

Hav 500% styr på egenkontrollen og vær gode venner med fødevarestyrelsen fra start. 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Rigtig fed ide.

Jeg har tidligere solgt rigtig meget kød via webshop og har i den forbindelse rigtig meget erfaring med dette.

Men du skal blot have med i tankerne inden du går igang, at det tager rigtig meget tid at får solgt noget via nettet. Kunderne er ofte skeptiske overfor små netbutikket når det gælder fødevarer. De kan jo ikke se kvaliteteten inden køb, ligesom i dit lokale supermarked.

Men har du nogle spørgsmål, så tag fat i mig:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)