Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskrivelse af layout til webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov hov, det var altså kun som et tilbud og ikke en fast pris - og det var også netop fordi, jeg vidste at mange herinde søgte en billigere løsning i ny og næ.

Et par referencer og så er det tilbud selvfølgelig ikke gældende. Det ved du da også godt Martin

P.S. Man vælger selv, hvordan og i hvilken tone man vil læse et indlæg. Og så er jeg ude at denne her tråd, for denne gang. Held og lykke med Designoutpost og held og lykke med webshoppen :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-06-2007 22:21:35 Forfatter: NicosiaLonghi.com
Hov hov, det var altså kun som et tilbud og ikke en fast pris - og det var også netop fordi, jeg vidste at mange herinde søgte en billigere løsning i ny og næ.

Et par referencer og så er det tilbud selvfølgelig ikke gældende. Det ved du da også godt Martin

P.S. Man vælger selv, hvordan og i hvilken tone man vil læse et indlæg. Og så er jeg ude at denne her tråd, for denne gang. Held og lykke med Designoutpost og held og lykke med webshoppen :)


God afslutningsreplik - så fik du selv sat tyk streg under tingene...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-06-2007 22:21:35 Forfatter: NicosiaLonghi.com
Et par referencer og så er det tilbud selvfølgelig ikke gældende. Det ved du da også godt Martin


 

Jep det ved jeg skam godt, men derfor var det stadig en smule komisk at du gik ud i en anden tråd og nævner at amino ikke er et tag selv bord hvor iværksættere byder hinanden helt i bund. Det var jo faktisk lidt det du gjorde da du kom ind på amino med sådan et tilbud. Men lad det ligge, det var ment som en sjov lille side bemærkning


Side 2 ud af 2 (13 indlæg)