Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job / projekt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Jeg er en frisk ung mand på 28 år fra Odense som brænder for at få et arbejde. Det må meget gerne være noget nyopstartede, så man har mulighed for at byde ind med så meget som muligt, men kan sagtens også byde ind med ting på en allerede fungerende virksomhed.

Faget betyder ikke så meget, har både erfaring i butik, salg og internet handel.

Jeg har i de sidste 6 måneder været i praktik i en virksomhed hvor vi var 2 mand. Mig og manden med pengene. Jeg fik en halvfærdig hjemmeside stukket i hænderne og fik så afvide, at han ønskede jeg skulle være en del af dette projekt. 

De første 4 måneder gik på at forbedrede os til vi fik vores varer hjem og i de måneder brugte jeg tiden på at optimere hjemmesiden, sørge for at sætte distributører op i Tyskland og Island og generelt store forberedelser i form af socialt netværk håndtering samt reklame og netværk inden for produktet.

Da vi fik vores varer hjem, så tog det rigtig fat og som den gode praktikant fra kommunen jeg var, hev jeg omkring kr. 280.000,- ind på firma kontoen.

Min 6 måneder praktik i virksomheden indebar jeg havde med følgende at gøre

▸ Import/eksport fra Kina (Containere, pakker, fortoldning mm.).

▸ Produkt producering i Kina.

▸ Navision.

▸ Messer.

▸ E-handel (Her i blandt opsætning af betalingsservice aftale med nets og underleverandør og finde fragtfirma, både til paller og pakker.)

Webshop (Alt fra opsætning til opdatering af varer osv.)

▸ Google Analytics.

▸ Photoshop opgaver i form af reklame, banner, logo design, pdf filer mm.,

▸ Social netærk, skabe opmærksomhed og tage ud og blive set.

▸ Opsøgende salg.

▸ Excel (Budget, priser mm.)

Desværre indså jeg ikke, at manden med pengene der lovede mig guld og grønne skove var ved at gå personlig konkurs, hvilket gjorde han efter 6 måneder tilbød mig en løn der var laverer end den kontanthjælp jeg havde fået de sidste 6 måneder.

Jeg takkede pænt nej, da jeg gerne vil videre med min store gejst til at få noget op og køre. Praktik opholdet har dog givet mig meget erfaring med alle ting som er listet oven over. En del af dem kunne jeg i forvejen, men det har stadig været alle 6 måneder værd.

Det kan godt ske nogle af jer tænker, at en kontanthjælps modtager er sådan en der melder sig syg hver anden dag og ikke orker at lave noget, men her tager i fejl. :-) Ikke en eneste sygdage har jeg haft i løbet af de 6 måneder, arbejdstiderne har været 7-17 og har ofte siddet på jobbet til sent ud på aftenen.

Hvis nogen har spørgsmål eller måske er interesseret i at få fat i mig, så kan i skrive til mig her på siden.

Med venlig hilsen,

Michael.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

okay må jeg sgu nok sige det er et god indlæg først og fremmest men tænker lidt på hvad det er du søger helt nøjagtigt. om det er inde for internet eller noget helt andet fordi lyder til du har styr på nogle ting som jeg ikke har og leder stadig efter en god samarbejdspartner hvor vi kan få noget seriøst op at stå sammen er selv på kontanthjælp men vil mene jeg er i nogle lunde samme. båd som du bruger mange timer på arbejde hvis det virkelig skal kunne blive til noget men lad mig høre. hvad du har i tankerne om hvad du søger endelig fekom det er arbejde eller selv ud af være med ejer af en virksomhed

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kigger,

Jeg er åben over for alt. Det betyder ikke så meget om det er ren internet handel eller fysisk salg. Så længe der noget arbejde i og med, så er jeg frisk på det meste.

Jeg vil helst ikke være medejer, da jeg ikke har økonomisk baggrund til at bidrage den vej. Så hellere være en stærk person bag en virksomhed, der kan få tingene til at køre. :)

Med venlig hilsen,

Mhkk.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

har heller ikke selv noget økonomi til at starte noget op som sådan. men tænkte på starte for bunden af også se hvad der sker den vej igennem se om man endelig kan strte for 0 kr sådan ca ik behøves jo ikke at lægge flere tudisen i det bare et par håndørere om måneden. sådan tænker jeg

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du er en rigtig go-getter :)
En skam du holder til i Odense. Jeg kunne godt bruge en gut som dig heroppe i Aalborg området.

Men du skal nok finde ud af noget, det er jeg sikker på!


/Morten

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må helt sikkert være noget på fyn et eller andet sted også, ja. :)

Og tak for ordene.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

jeg er fra nyborg - og jeg har lidt projekter som vi kunne kigge på hvis du var interesseret - jeg har dog heller ikke tonsvis af midler, men et godt team kan jo starte fra bunden og bygge noget op.

mvh Stefan

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt en besked i din indbakke :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)