Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv en god overskrift, så får du gode svar.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tidligt søndag aften den 2. september 2012 kom et lille nyfødt pigebarn til verdenen på Sjælland. Det skabte stor postyr på
fødeafdelingenen da de opdagede at den lille nyfødte pige havde en guldske stikkende ud af sit røvhul. De sørgede
hurtigt for at tilkalde vagtlægen, som ikke var sen til at bestille en hasteoperation. Kirugerne var godt og vel tre kvarter
om at opererer guldskeen ud af spædbarnet.

Operationen endte problemerfrit, samtidig kommer barnet heller ikke til at få varige mén af det i fremtiden, og forældrene
kan allerede om nogle få døgn tage deres førstefødte barn med hjem til soveværelset.

Ingen af lægerne på hospitalet havde nogensinde hørt om sådan et tilfælde før, så cheflægen gik straks igang med at kontakte
sine kollegaer i udlandet, for at forespørger dem om de havde kendskab til dette sære fænomen. Indtil videre er der kun
kommet et gæt på fænomenet, det kom fra den tyske læge, Günter Goldswein. Han mente at barnet til starten var født med en
guldske i munden, p.g.a moderen havde spist for mange guldkorn til morgenmad, og drukket lidt for mange guldbajere i løbet af
dagen, begge disse omstændigheder har muligvis være årsagen til at barnet inden i maven havde udviklet en guldske i munden,
og det er sådan set bare en ren tilfældighed at barnet blev født med en guldske i numsen, hvis barnet var født et par dage
før, så var det en guldske i munden i stedet for - hvad der kommer ind i munden, kommer også ud igen den anden vej, afslutter
han sin mail.

Personalet ønskede de nybagte førstegangs forældre tillykke med deres guldklump ved hjemsendelsen, og de fik endda også lov
til at få guldskeen med hjem som en mindeværdig souvenir.

Det lykkelige forældrepar har endnu ikke fået nogen forklaring på dette mystiske fænomen, men de mener selv at det må være et
tegn fra Gud - så de har besluttet sig for at smelte guldskeen om til to guldringe, og så vil de snarest muligt gifte sig med
hinanden.

Jeg vil gerne tjene mindst 5.000 kroner på denne hitsorie, hvad skal jeg gøre- venter på gode svar?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Øvvvvvv vvvv har du spist søm :)
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad var meningen med dette her?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis historien nu var rigtig, kunne du sælge skeen for en god pris. Guldpriserne er jo rimelig voldsomme for tiden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

hvad var meningen med dette her?

Meningen, er at jeg gerne vil lave et blad med skøre opdigtet historier, ligesom det gamle blad "En skør, skør verden".

Har tænkt på om historierne skal være blandet landhandl, eller om det kun skal handle om børn - sådan en slags niche iindenfor området - tror måske godt det kunne gå an, så længe det ikke blive for uhyggeligt, såsom "Mit barn selvantændte"... og blev til aske.

Min grundtanke med hvorfor det kun skulle dreje sig om børn, er fordi jeg gerne vil starte det op så billigt som muligt, altså en webside, og nogle mini aviser ( flyvers, fire A4-sider i et hæfte med underlige historier om børn ), der ikke bare bliver uddelt tilfældigt, næææ, de skal kun gives til kvinder der ruller rundt med barnevogne, eller der gå med et lille barn i hånden o.s.v.

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et gennemtænkt og veludviklet projekt, der uden tvivl vil få enorm opbakning. Ikke alene er der et stort marked annoncemæssigt, men også et gigantisk læserpotentiale.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Det lyder som et gennemtænkt og veludviklet projekt, der uden tvivl vil få enorm opbakning. Ikke alene er der et stort marked annoncemæssigt, men også et gigantisk læserpotentiale.

Det er ikke 100% gennemtænkt, eller veludviklet, ked af hvis det lød sådan. Jeg tror også det kan gå hen og blive noget stort, især hvis man gør det rigtigt.

Synes ikke at det skal bladet ved hjælp af reklameannoner, det er lidt under min standard - jeg er en markedsføringsmand, og ikke en annoncesælger. 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, et godt grin

Og lyder som en godt blad, kan da ikke afvise at det var noget af det jeg ville læse :)

Er desværre ikke ekspert indenfor området, men synes det lyder spændende og sjovt.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)