Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en muligvis potentiel idé

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle poste dette indlæg så jeg prøver mig frem.

I det sidste stykke tid har jeg gået rundt og leget med en ide, som jeg selv synes der kunne være potentiale i.

Den går ud på at folk skal have mulighed for at finde ud af, hvor der sker events/fester i lad os bare starte med KBH.
Jeg ved godt at der allerede er et par sites derude, som ligner lidt, men deres koncepter er ikke det samme som mit.

 Mit koncept er følgende:

Det går ud på at diskotekerne /bar kan lave annoncer, som de skal betale for. Jeg ved godt at det kræver at der en stor brugerbase. Men det tror jeg allerede at jeg ved, hvordan skal opnås.

Senere hen kan man tilføje fotografer, som diskotekerne kan bestille - der kan så også være mulighed for smogmug (De besøgende kan købe billeder)

Jeg tager ikke kritik tungt, så bare fyr løs :)

Tak fordi i gad at læse.

Mvh.

Henrik. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Mejlbo:

Hej Amino'er,

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle poste dette indlæg så jeg prøver mig frem.

I det sidste stykke tid har jeg gået rundt og leget med en ide, som jeg selv synes der kunne være potentiale i.

Den går ud på at folk skal have mulighed for at finde ud af, hvor der sker events/fester i lad os bare starte med KBH.
Jeg ved godt at der allerede er et par sites derude, som ligner lidt, men deres koncepter er ikke det samme som mit.

 Mit koncept er følgende:

Det går ud på at diskotekerne /bar kan lave annoncer, som de skal betale for. Jeg ved godt at det kræver at der en stor brugerbase. Men det tror jeg allerede at jeg ved, hvordan skal opnås.

Senere hen kan man tilføje fotografer, som diskotekerne kan bestille - der kan så også være mulighed for smogmug (De besøgende kan købe billeder)

Jeg tager ikke kritik tungt, så bare fyr løs :)

Tak fordi i gad at læse.

Mvh.

Henrik. 

Næste gang du kommer med et indlæg  - så smid det op i fora ( Alt det andet..) "- Café og hygge" - det er i hvert fald i den kategori jeg har fået flest brugebare svar fra.

Du skal ikke efter min mening søge råd fra det fora som du er i nu. De fleste af dem vil kun sælge. Inden på "Caféen" - er der en anden slags form for realitests sans for virkelighed, hvis du forstår.

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint ;-D

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)