Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Logo og design !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Så blev vores nye "look" færdig og kan ikke sige andet end jeg er rigtig godt tilfreds ..

Så derfor ville jeg da lige dele min glæde med jer og håber i vil tage et kig forbi den nye side =) 

Http://Thecoffeebreak.dk - Http://Facebook.com/dinkaffepartner 

Ris og ros er mere end velkommen ( Der er IKKE lavet SEO på den endnu ) Men er igang .. 

Venligst Marttin Christensen  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven!

- Generelt synes jeg at siden ser super godt ud, det er blevet pænt og let at finde rundt i.
Jeg synes måske du skal arbejde lidt med skrift-typen i bruger, da jeg har lidt svært ved at læse den. Desuden så kan jeg overhovedet ikke se hvad der står her: http://d.pr/i/P5Ot

Kig du lidt på det - ellers synes jeg tingene ser godt ud!

Ha' en god dag! 

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:
Jeg synes måske du skal arbejde lidt med skrift-typen i bruger, da jeg har lidt svært ved at læse den. Desuden så kan jeg overhovedet ikke se hvad der står her: http://d.pr/i/P5Ot

Når du siger skrift type , mener du så en anden slags eller synes du, det der er der nu er for småt ? 

Det billed du linket til, der sagde jeg det samme til min grafiker, men fik af vide at det var blik fang og ville hjælpe med SEO´en, så det var ikke vigtigt.. Hvad siger du til det ? 

jamen i lige måde Ebbe og mange tak for din ris/ros 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke finde noget der mangler :-) Fin side :-)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og fedt koncept. 

Syntes dog at teksten er lidt lille. Og eks. på logoet syntes jeg at det er svært at se der står 100% øko og bæredygtig.... ellers flot.

Bedste hilsner

Henrik 

PS: Kan det passe at da jeg kom ind på siden, dukkede der et pop-up vindue frem, med en vista print instruktions video???

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Thinggaard :
Kan det passe at da jeg kom ind på siden, dukkede der et pop-up vindue frem, med en vista print instruktions video?

Ja det passer :( Det er faktisk min egen skyld.. er kommet til at slette den video jeg havde lavet.. men det er snart rettet, men godt set =) ja ok ser ud til at jeg skal ændre teksten til lidt større, da du ikke er den første der siger det. Det med logo, ser jeg lige på , mange tak for dine bemærkninger Henrik 

Marttin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt flot hjemmeside

småting kunne laves eller fjernes synes om nederste på siden ville jeg enten fjerne eller lave den så kan ses nemt ligesom den som er øverste på siden

økologiske mærke er rød så lav det efter hvordan det ser ud http://www.fodevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Oekologi/O_maerket/forside.htm?wbc_purpose=Basic

få gerne cvr nummer også i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En nydelig og "hyggelig" side. Der er dog nogle tekster, jeg nok ville have skrevet anderledes.

"Om os" synes jeg virker lidt kluntet formuleret - ordene "da vi" bliver brugt lidt rigeligt, yderligere er "et nyopstartet firma" ikke særlig godt dansk. "Nystartet firma" kan gøre det :)

Der er lidt for mange der: "Starter op". "Handler ind". Tjekker ud" - fjern selv unødvendige fyldord.

God vind med firmaet, jeg synes det er en rigtig god idé.

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
kologiske mærke er rød så lav det efter hvordan det ser ud http://www.fodevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Oekologi/O_maerket/forside.htm?wbc_purpose=Basic

Ja det er rødt , den er jeg med på :) men vi har gjort det med vilje, da vi synes det giver et lidt mere retro look til siden , da alle de mærker vi bruger har nogle vilde farver forhold til det vi selv har .. 

mange tak igen for dine bemærkninger Mikael , dig kan man altid regne med at få en kommentar fra =)

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
"Om os" synes jeg virker lidt kluntet formuleret - ordene "da vi" bliver brugt lidt rigeligt, yderligere er "et nyopstartet firma" ikke særlig godt dansk. "Nystartet firma" kan gøre det :)

Der er lidt for mange der: "Starter op". "Handler ind". Tjekker ud" - fjern selv unødvendige fyldord.

Du har ret Thomas og har det allerede bag øret, må tage det på min egen kappe, da det er mig selv der skriver teksterne da man jo skal spare nogle steder, men skal helt klart have en tekstforfatter på, når der er lidt mere luft .. tak for bemærkningerne 

Marttin 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)