Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brunch in heels - networking for kvinder (og muligvis også transvestitter og latinodansere..!)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer, der har været til "brunch in heels"?
http://karrieremor.dk/brunch-in-heels/

... Tænker at det kunne være meget rart at kombinere arbejde/networking med læring og goodiebags!

Nogen, der vil dele erfaring mht. networking på tværs af faggrupper - er det "bare for sjov" eller kommer der noget reelt værdi ud af det, rent business-mæssigt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder også selv efter gode netværksmøder, så jeg hægter mig lige på her, og håber der er andre aminoer derude med erfaring for den slags networkingSmile

Jeg skal selv til et møde i Global Networks i morgen. Første møde er gratis, så jeg håber, jeg kan finde ud af om det er en god måde for mig, at møde potentielle kunder/samarbejdspartnere.

Hvad søger du i et netværk, Amazon?

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvad søger jeg egentlig ... Er ikke helt klar over hvad jeg søger. Mit hovederhverv er som grafiker, men har faktisk rigeligt at lave der, så jeg er næsten lidt bange for at få for mange opgaver, hvis jeg er alt for meget fremme i skoene! Måske er det jeg i virkeligheden søger en slags pseudokolleger, idet jeg har arbejdet som selvstændig i de sidste 6-7 år.

Jeg tænkter at Brunch in Heels er meget afslappet networking, hvor Global Network er mere maskulint "nu skal der dælme networkes og skaffes kunder i butikkerne"-agtigt. Men da jeg ikke har deltaget hverken her eller der, så er det jo kun forestillinger i mit hoved!

Du må meget gerne melde tilbage her, hvad du har fået ud af dit møde i morgen, det kan helt sikkert inspirere mange!

Kærligst Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Så har jeg været til møde hos global! Er faktisk positivt overrasket. Flere på Amino lød som om det var pænt ligegyldigt at deltage i den slags, men for mig tror jeg det er rigtig godt. Jeg blev inspireret af de andre deltagere, vi gav hinanden god feedback og delte vores kontakter med hinanden. Jeg kom derfra med to nye kunder og en potentiel samarbejdspartner.

For dig, der har kunder nok, er det sikkert ikke så oplagt. Det er også ret pebret og man binder sig for et år ad gangen - noget der gør, at jeg liiige skal overveje om det er den rigtige markedsføringsstrategi:-)
Hvis du savner kolleger, kunne du jo overveje et kontorfællesskab?

Rikke

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Cityprinsesserne Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu er det gået op for mig, hvorfor jeg hader at få klasket "tilmeld dig nyhedsbrev" lige i hovedet, inden jeg  har fået lov til at se, hvad siden indeholder, for så bagefter, når jeg gerne vil tilmelde mig, ganske enkelt ikke kan finde, hvor jeg gør det :-( Tjekkede nemlig det Brunch in heels, hvor jeg iøvrigt troede der stod hells :-)

Jeg har så ingen erfaring med lige dette netværk, men syntes det ser spændende ud:-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilstå at jeg blev lidt nysgerrig, da jeg så "endnu" et networkingarrangement kun for kvinder. Der findes allerede WIB, og jeg har stadig ikke hørt om nogle "rene mandehørms" netværk.

Anja, mht. Global Networks og andre betalings netværk, så tror jeg det svinger voldsomt, jeg er ikke selv med i nogle af dem. Men jeg har deltaget begge steder, og min mor har netop meldt sig ind i Global Networks.

Men ellers start et op selv, forstået på den måde, at vi er rigtig mange der er friske på at netværke, her i Kbh, startede 2 et netværk sidste år på Amino og nu også på facebookhttps://www.facebook.com/groups/ivkbh/ det er for alle, startede som sagt med at være 2 pers, og nu er vi 29, og blev i sidste måned invitereret med i et andet åbent gratis netværk.

Det er et åbent netværk, hvor der er morgenmøde en gang om måneden, altid den første onsdag i en måned, inde på strøget på Baresso (det bliver også slået op her på Amino, forleden var vi 17). Men det har også medført at der deles andre arrangementer, så dem af Jer der er i nærheden af Kbh, så join endelig.

Dbh Martin

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Nu du siger mandehørms-netværk, så popper frimurerlogen op i mit hoved... Det er da vist et af de ældre mande-netværk, er det ikke?

Men jo, der er en tendens til at kvinder søger sammen og laver ting for kvinder. I princippet synes jeg rigtig godt om det, for det gør det lidt nemmere at snakke om de iværksætter-udfordringer, der ligger for mange kvinder i 30'erne og 40'erne. Og her er det nok de gamle slagere som børn og familie, jeg tænker mest på. Det kan godt blive lidt trættende for unge mandlige iværksættere at høre på "jamen hvordan gør jeg så, når jeg gerne vil amme samtidig med at jeg passer min business" eller "hvordan får jeg min mand til at tage 50/50 del af ansvaret for vore børn uden at fremstå som ravnemor eller en diktator" men fakta er, at det stadig er nogle af de hurdler der er for kvindelige iværksættere og ledere... Og så vil jeg skynde mig at tilføje at det betyder jo ikke at vi som kvinder behøver lulle os ind i "det er kun kvinder der dur, og forstår kvinder", for der er rigtig mange gode fordele ved at blande mænd og kvinder og i det hele taget sætte sig ud over køn og få indsigt og inspiration på tværs af køn! Men jeg er sikker på at mænd også har fordele af at være "fri" for kvinder ind i mellem!

Og det er måske i virkeligheden mere det jeg søger i netværksgrupper end potentielle kunder. Tror jeg er mere til at starte med de gratis/billige enkeltarrangements-grupper end at binde mig for 1 år ad gangen.

Mht. netværksgrupper i Kbh. så er det lidt langt væk for mig (bor på Mors, Limfjorden, Nordjylland!) så det vil være lidt meget at gøre ud af det, at hive en hel dag med transporttid/-udgifter ud i hver måned. Men hvis jeg er i Kbh. den første onsdag i en måned, så kunne jeg meget nemt finde på at lægge vejen forbi jer :-)

// Anja

 

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maybritt!

Ja, siden er rimelig hurtig til at poppe op med "tilmeld nyhedsbrev". Det er nok et amerikansk fænomen, der er ved at have sat sig her i Danmark også. Men jeg forstår ikke at du ikke kan finde tilmeldingen ... der er da hele 2 røde knapper med "tilmeld dig her" på siden..?

Brunch in hell - den var sjov! - Men det ville nok alligevel ikke trække slet så mange deltagere som "brunch in hells"! Jeg har en veninde, der var med, til det seneste arrangement, og hun syntes det var rigtig godt, både det sociale og Bente Richters oplæg, samtidig med at det var sådan lidt lækker-luksuriøst. Så hvis jeg har tid, tror jeg jeg vil lette rumpen og tage heeelt over til København en af de næste gange. Det er jo også en god undskyldning for at komme lidt ud af kontoret her!

// Anja

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Dejligt at høre, at det var godt hos Global :-) Jeg tænker også umiddelbart, at det er et meget professionelt og resultatorienteret netværk ud fra deres hjemmeside.

Og stort tillykke med 2 nye kunder og mulig samarbejdspartner, det er da ret godt scoret på et intromøde!!

Kontorfællesskab ... ja, det har jeg også overvejet, men jeg er rigtig glad for at have mit kontor på hjemadressen, da jeg har mindre børn, og jeg er her, når børnene kommer hjem fra skole. Måske når de bliver lidt ældre jeg vil flytte kontoret. Mener også der er mulighed for at oprette egne/lokale netværk med tilskud via NiN, så måske jeg skulle kikke nærmere på det...

// Anja

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu var jeg lige inde og tjekke ... da mit firma er over 3 år gammel, så kan jeg ikke starte en netværksgruppe op.

Men hvis andre læser med her, så vil jeg da alligevel lægge linket op, hvis nogen har lyst til at starte en gruppe op i det Nordjyske!

http://www.nin.dk/nin-faq/vaekst

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)