Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi dele en ansat (lager + webshop drift)?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har igennem de sidste 5 år drevet en webshop med en deltidsansat, som står for at bestille varer, oprette dem i shoppen, pakke & afsende ordrer og varetage det meste kundeservice pr. e-mail.

Af helbredsmæssige årsager er han ikke i stand til at arbejde mere end 15 timer pr. uge, hvilket er nok til at drifte shoppen, men ikke nok til at udvikle på den desværre.

Derfor overvejer jeg forskellige alternativer som f.eks. at "dele en ansat" med en anden webshop så vi kunne dele lager, medarbejder etc.

Et andet alternativ kunne også være, at vi gik flere webshops sammen og lavede en løsning, hvor vi delte lager og flere ansatte, hvilket også ville gøre, at man stod stærkere overfor PostDanmark - kunne udveksle erfaringer, hjælpe hinanden etc.

Skriv gerne til mig på henrik@megamerchandise.dk hvis du er interesseret i at se, om vi kan finde en løsning.

Jeg har ikke den endelige løsning, men er interesseret i at starte dialogen med andre, som også gerne vil vækste og dele erfaringer med andre webshops - og meget gerne fra Aarhus området, så vi kan mødes.

/Heinz

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig god idé. Tror godt kan kan gå sammen et par stykker og stå stærker ift. Post Danmark, indkøb af emballage mm.

Kontakter dig den dag jeg får brug for det!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har sendt dig en mail, håber du vender tilbage. :-)

Fortsat god dag.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har endnu ikke hørt fra dig, hvordan det?:)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor høre man ikke fra dig?:(

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, jeg har modtaget din mail - tak for det.

Jeg vender tilbage til dig indenfor 14 dage da jeg har behov for at vende nogle forskellige løsninger med den øvrige bestyrelse.

Dbh.

Henrik

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz

Jeg er netop gået igang med at udvikle min virksomhed fra ren bogholderi til også at inkludere drift af webshops som speciale. I driften ligger der dét at stå for en masse ting såsom lagerstyring, tekstarbejde, leverandørsøgning mm. og jo flere, der ønsker at købe min service desto bedre kan jeg udnytte stordriftfordele. Hvis du er interesseret i at høre mere eller blive orienteret, når min service er fuldt udviklet, kan du skrive til mig på info@fokus-danmark.dk. Håber at høre fra dig.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)