Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler Visitkort!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  ServiceNinja.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg har lige prøvet at bestille visitkort hos "et af de mest kendte visitkortfirmaer på nettet" Men, da fandt jeg så ud af at det rent faktisk var dyrere i levering end i produktionen af dem + det ville tage LAAAANG tid inden de kommer. 

Jeg mener at have set at der er nogle iværksættere herinde, som skulle være brandgode til dette. Så jeg vil da hellere lægge mine penge i Iværksætterverdenen. 

Såeh. Kom med et godt tilbud. Design osv. er lavet af en rigtigt dygtig grafiker, kortene skal være i Sort/Hvid. Så det burde være nogenlunde enkelt. 

På forhånd tak. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Formuler Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ofte Lasertryk. De plejer at levere hurtigt til en god pris.

Og med mindre, du har helt enestående krav til udseende, kan jeg sagtens klare design :)

Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Billigtryksag.dk en del af GP-Tryk A/S Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ServiceNinja:

Hejsa, 

Jeg har lige prøvet at bestille visitkort hos "et af de mest kendte visitkortfirmaer på nettet" Men, da fandt jeg så ud af at det rent faktisk var dyrere i levering end i produktionen af dem + det ville tage LAAAANG tid inden de kommer. 

Jeg mener at have set at der er nogle iværksættere herinde, som skulle være brandgode til dette. Så jeg vil da hellere lægge mine penge i Iværksætterverdenen. 

Såeh. Kom med et godt tilbud. Design osv. er lavet af en rigtigt dygtig grafiker, kortene skal være i Sort/Hvid. Så det burde være nogenlunde enkelt. 

På forhånd tak. 

Hejsa

Du kan finde priser på visitkort hos Brokerprint, hvor de bedste trykkerier byder ind - ikke alene med den bedste pris, men måske noget mersalg du kan bruge :) Vi har samlet ca 40 af de bedste trykkerier i vores system og bestræber os hele tiden på at samle flere i samme kaliber :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg faar lavet mine visitkort hos:

http://uk.moo.com/products/business-cards.html

Rigtig god kvalitet!!

Marianne

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Print2people.com

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Jeg vil da godt give dig et godt tilbud på tryk af dine visitkort.
Men lige nu svarer det til at du har sagt "Jeg skal have en bil" til en bilforhandler Geeked.
Så langt så godt - du skal have et visitkort. Men ligesom med biler, så er der mange muligheder omkring visitkort. Vi laver ihvertfald rigtig mange forskellige. Der er selvfølgelig nogle "hyldevarer" men de fleste er specielle på en eller anden måde ud fra kundens ønsker.

Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du har af ønsker omkring antal, papir, efterbehandling m.m.?
Umidlbart læser jeg dit indlæg som om at prisen er en af de afgørende faktorer, så jeg går ud fra at du så nok ikke er interesseret i at vi trykker nogle visitkort hvor der er givet gas med partiel lak m.m. (kort sagt: ikke billigt).

Men skal det være nogle visitkort med f.eks. struktur eller en blank eller mat overflade? Nogle af disse kan vi godt køre i små antal uden prisen stikker helt af. Endvidere har vi produktionen i huset, hvilket gør os noget mere fleksible hvad angår leveringstiden.

Jeg kan eventuelt også sende nogle fysiske eksempler til dig. Så kan du se om der er noget der kunne være interessant for dig.
Såfremt du gerne vil have det, så send mig din postadresse på  jesper snabelA mediamouse.dk og mind mig lige om hvem du.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har selv været i samme situation, og blev også meget forundret over at det kostede så meget lige pludselig med levering og det hele.

Så jeg har undersøgt rigtig mange forskellige, og tror jeg fandt det billigste sted i DK.

www.billybest.dk

Der er en mulighed for at få det til halv pris hvis man gider vente til de sætter en produktion igang....de skrev at der ville gå et par uger, men jeg fik dem over en uge før hvad de havde sagt :)

Tjek den i hvert fald ud!

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)