Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger nyt webhotel, og evt. udvikler!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vores nuværende hoster ikke længere kan håndtere opgaven (vi er i pladsmangel), søger vi en ny til at overtage. Vi har på nuværende tidspunkt 1 gb.

Det vigtigste er at hele systemet spiller, no loose ends, efter det er blevet ført over.

Hjemmesiden er bygget op med Umbraco.

Kom med et bud i PM.

Ha' en god dag.

Jesper

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget trafik bruger i?

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på ingen måder teknisk stærk.

Derfor sender jeg 'lorten' videre - jeg har ganske enkelt ingen begreb om hvor meget vi skal bruge, eller hvad der skal til.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du noget om hvor mange besøgende i har?

Har i videostreaming på siden(egne videoer lagt op)?

Tilbyder i download af filer til brugerne og hvor fylder de i så fald?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Bræmer:

Jeg er på ingen måder teknisk stærk.

Det er et meget broget markede du er på vej ud i igen, risikoen for at du ramler ind i en der ikke ved hvad han laver og derfor sælger dit et lille billigt og begrænset webhotel er utrolig stort. Du skal derfor sikre dig at ham du vælger har taget højde for både sikkerhed og skalering i jeres setup, vi har et par kunder der kører samme system som dig, men de gør det altså på dedikerede Windows servere, der er 1gb ikke noget at tale om ... overhovedet :-)

Vi har desværre ikke inhouse Umbraco udviklere derfor kan jeg ikke byde på din opgave, men gå efter en mellemstor virtuel server eller en lille fysisk server og vær sikker på at din udvikler enten selv har styr på vedligeholdelse af serveren eller at det selskab i lejer jer ind hos har. Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at nøjes med et webhotel :-)

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har pt. omkring 2.000 besøgende pr. mdr., men siden har været forsømt det sidste halve års tid.

Målet er de 20.000 besøgende i løbet af et års tid.

Der er ingen videostreaming pt., hvis det bliver nødvendigt tager vi det til den tid.
Brugerne kan ikke downloade filer, men nogle kan uploade filer (billeder af modeller, logo etc.) 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jesper Bræmer:

Jeg er på ingen måder teknisk stærk.

Det er et meget broget markede du er på vej ud i igen, risikoen for at du ramler ind i en der ikke ved hvad han laver og derfor sælger dit et lille billigt og begrænset webhotel er utrolig stort. Du skal derfor sikre dig at ham du vælger har taget højde for både sikkerhed og skalering i jeres setup, vi har et par kunder der kører samme system som dig, men de gør det altså på dedikerede Windows servere, der er 1gb ikke noget at tale om ... overhovedet :-)

Vi har desværre ikke inhouse Umbraco udviklere derfor kan jeg ikke byde på din opgave, men gå efter en mellemstor virtuel server eller en lille fysisk server og vær sikker på at din udvikler enten selv har styr på vedligeholdelse af serveren eller at det selskab i lejer jer ind hos har. Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at nøjes med et webhotel :-)

Tak for ordene - jeg har selv samme tanke.
Markedet er bare ikke gennemskueligt. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umh ... jeg kiggede lidt videre på din side ... jeg vil anbefale dig at du _skynder dig_ og få fat i en udvikler der kan redde din side, _nu_:

Ovenstående fejl fik jeg da jeg gik ind for at kigge efte ren bil, det er en alvorlig fejl det der. Dels udgør det en sikkerhedsrisiko, dels betyder det at dine kunder ikke kan bruge din side.

Derudover har du et meget mørkt design med reklamer på ... begge dele ville jeg nok undgå, faktisk har jeg svært ved på nuværende tidspunkt (det kan godt være der er backend detaljer jeg ikke kender til) at anbefale andet end at skifte det hele ud nu hvor du alligevel leder efter ny udvikler, har du overvejer at bureau der kan løfte opgaven som en samlet totalløsning?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det præcis i evt. søger en udvikler til?
- Jeg arbejder til dagligt med Umbraco, så du kan sende en PM hvis du har brug for en.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)