Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give mig feedback på min hjemmeside? Et kafferisteri...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er igang med at starte et micro kaffe risteri, og har arbejdet på min hjemmeside/webshop: www.detlilleRisteri.dk

Er der noget som i mener kunne være bedre?

Jeg har også en facebook side jeg prøver at holde opdateret: www.facebook.com/detlilleRisteri (i må meget gerne trykke på synes godt om)

Jeg er igang med at flytte til et lokale ude på Refshalevej på Amager, som skal fødevare godkendes osv., når jeg er blevet det skal jeg selvfølgelig også kunne modtage dankort på siden. Lige nu sælger jeg som privat, men skal snart tage det til næste niveau...

Nogen der har nogle gode råd? Eller mangler friskristet kaffe :)

Venlige hilsner

Kenneth 

Det lille Risteri

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej KP..

Rigtig god ide at kigge nærmer på disse ting her

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg forsøge at gøre i morgen!

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KP

Er det bevidst du går efter et ultra simplistisk sidedesign, for så er det lykkes rigtig godt :-)

Du bør kigge siden igennem for stavefejl, da det virker uprofessionelt. Så de første 2-3 stavefejl på forsiden.

Mvh

Mark

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KP

For det første synes jeg det er en lille charmerende side du har fået lavet dig. Du får et plus i bogen for den lille video og to plusser for at kalde din indkøbskurv for "Kaffesækken" :-)

Et forslag til forbedring, er at du bør smide noget reel kontaktinformation ind på siden frem for blot en kontaktformular. Det ville kunne bidrage til en større tillid til din forretning. Hvis jeg kan se et telefonnummer på siden, så ville jeg være mere tryg ved at handle hos dig, da jeg så kan se at jeg rent faktisk har mulighed for at rette personlig henvendelse i tilfælde af eventuelle fejl.. Ligeledes bør du også få dit cvr-nr. på når du når så langt.

Men held og lykke med det

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er helt med vilje at det skal være simpelt og overskueligt, selv for min mormor :)

Stavefejl, vil blive rettet, tak for kommentaren!

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ordene.

Jeg bør nok få en "firma" telefon på et tidspunkt, jeg havde nu overvejet at undgå det, men det har selvfølgelig en masse fordele at man nemt kan ringe til mig. Jeg er bare en af dem der ikke har den mest stabile døgnrytme og det er ikke altid jeg er klar til at tale i telefon før kl bliver 11. Og der er jo ikke noget ved at ringe til en slukket telefon. Vil det virke uprofessionelt hvis man kun holdte telefonen åbent et par timer hver eftermidddag?

CVR nummer følger selvfølgelig, og en adresse når jeg kommer på plads.

Venlige kaffehilsner

Kenneth

Det lille Risteri

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

titlerne på siden de er meget ens på siden lav en lille beskrivelse hvad hver underside omhandler

vis tager http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=79812 de skriver slet ikke om metatags ord ,fordi de meget sjældent bruger dem , det er kun i titlen de bruger , desuden tjek google der har flere  skrevet metatags ord og der bliver ikke brugt metatags beskrivelsen , det er kun den øverste del , altså titlen og det nye er google viser nu 70 tegn

hvad den normalt tager er 2 første linjer tekste på siden så det er med at starte en siden lige som du skriver en stil i skolen påpege på siden 2-3 korte linjer på siden hvad siden omhandler efter denne indledning begynder du mere specielt forklare om sidens produkter

siden igennem dejlige tekster kan man læse der behøves ikke h2 da de er korte på siden , men vis kunne få ideer til udvidelser på siden over 300-400 ord på en siden så er det en god ide med h1 overskrifter på en side da det så gør en side mere overskuelige .

et cvr nummer er meget trygheds skabende så sæt det gerne på kontakt siden og på siden om jer og i fodnoten hele siden igennem .

social medie der er google plus en fordel og huske for at få disse plus likes behøves faktisk ikke en google plus konto men det øger lidt mulighederne i at udnytte endnu mere dette social medie eksempelvis lettere at få vist sit firma logo med en google plus konto så skiller man sig ud fra sine konkurrenter .

handels betingelserne de mangler på siden jeg ville fremtone dem meget på opret bruger siden og sætte det på som fast links hele siden igennem http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Ehandel/Inden-du-handler-paa-nettet/Det-skal-saelger-oplyse der findes mange andre gode vejledende steder på nettet desuden kan altid spørge om råds omkring hvad der skal stå i handels betingelser på ens side her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Skal siden fungere som en webshop, eller som reklamemedie til kafferisteriet på Amager?

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hje michael

Mange tak for dit lange svar.

Jeg er nede og riste kaffe, jeg vil gå det igennem når jeg kommer hjem i aften. Jeg fik lige en ordre til et bryllup i Holland for 600 mennesker, så nu skal der ristes :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)