Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.info vs .dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vægtes .info lige så højt i Google som .dk ved en søgning i Google fra Danmark?

Jeg spørger fordi jeg har et godt emne og navn, men .dk domænet er optaget for dette ord. .info er ledig, men ville lige høre jeres mening mht. Ranking af .info til danskere.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mene at i forhold til dansk indhold så udstråler et .dk domæne mere troværdighed end et .info domæne.

Derudover tror jeg også det har en del at sige i forhold til placeringen på google, hvor meget, ved jeg ikke! 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig mht. Troværdighed...... Så alene på dette grundlag er der et minus... Men er der nogen der måske kan bakke udsagnet op omkring google's vægtning?

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

min egen erfaring som er baseret med .com og .info er at .com domænet er laaaaaangt hurtigere bliver indexeret og langt lettere at ranke end  .info, en af grundende kan være at de er så billige er dermed et objekt for spammers, dog udtaler google selv at de vægter alle domæner lige men min personlige erfaring stemmer ikke overens med det, ville helt klart være at se om du ikke kan tale med domæne ejeren til dk domænet og betale lidt for at få det :D

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

.info rangerer nativt lavere end TLDs. Dvs at ville din side være på både .info og .dk og alt andet er ens så ville .dk rangere højere i google.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)