Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MMXII, hvad syntes i?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke urværker er der i urene?
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Movement

Certified Swiss Made technology
Quartz Classic technology Accuracy: 32'768 vibrations per hour
Battery life: 36 months
EOL system - battery end-of-life indicator
Calendar: mechanical date window
Quartz Chronograph technology Special features: ADD function (partial times), SPLIT function (intermediate times) - 1|10th seconds, 60 seconds and 30 minutes
Accuracy: 32'768 vibrations per hour
Battery life: 36 months chronograph stopped
Calendar: mechanical date window
Automatic technology Mechanical lever movement, self-winding mechanism with ball bearing
Special features: 25 jewels used for reducing movement friction
Accuracy: 28'800 vibrations per hour; 4 Hz
Power reserve: 40 hours
Calendar: mechanical date window
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har nævnt tidligere, så er der lige nogen stavefejl hist og her. Noget jeg undrer mig over, er blandingen af Dansk/Engelsk. About, Contact og din "om mig" side, er på Engelsk, alt imens betingelserne er på Dansk. Hvorfor?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din side vil ikke kunne ses på mobilen af folk med iphones. Flash er en dårlig ide at lave websites med. Det er rigtig godt til bannerreklamer og andre interaktive elementer.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

jeg undret mig en del over ikke feedback på siden at den klart er flash og derved er mange der ikke kan se siden på deres ipade , telefoner og siden den er ikke søgemaskine venlige prøv kig denne her tråd  der mener han siden ikke er i flash selv om hele tråden er enig om siden er i flash .

da ingen feedback på siden omkring flash , tror jeg ikke han har ændret mening , jeg ved ikke hvor mange beviser der skal på bane for at overbevise siden er i flash , der er nok i forvejen , men vis han mener siden er flash og han godt kan leve siden ikke er søgemaskine venlige og den ikke kan ses af masse vis mennesker burde han skrive det i tråd starten så vi kan holde fokus på hvad han ønsker feedback på , bare et godt råd for lige nu er fokus for de fleste flash delen og det vil den også være næste tråd igen vis opretter igen med en fuld flash side næsten

jeg kan ikke rigtigt se markedsførings strategien med sådan en side der ikke kan ses af massevis mennesker , vis fastholder at siden skal være sådan kunne du beskrive hvad er formålet med siden og hvordan skal det kunne fungere , jeg kan ikke se det , men der må være en mening med det når du ved alle disse problemer med at folk ikke kan komme ind på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)